خرما خوردن دبیر امر به معروف سوژه خبرگزاری‌‌ها و کاربران فضای مجازی شده است +ویدئو

اشتراک
مناظره‌‌ای با موضوع شورای نگهبان و حاشیه خرما‌ خوردن دبیر ستاد امر به معروف مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، مناظره سید مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت دولت اصلاحات و جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حواشی زیادی همراه شده و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است. این مناظره که بر سر شورای نگهبان بود و پس از آنکه قرار آن در مجموعه‌ی فرهنگی سرچشمه لغو شد در لابی ساختمان منزل آقای تاجزاده برگزار شد و در جریان مناظره در حالی‌که آقای تاجزاده در حال صحبت کردن بودند آقای محبی یکسره در حال خوردن خرما می‌باشند و کاربران به شدت به این مسئله واکنش نشان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربری نوشته‌ است کاری به تعداد خرمایی که او در حدود یک دقیقه می‌خورد نداریم، اما یکی به ایشان بگوید هسته خرما را روی میز پرت نمی‌کنند و انگشت‌ها را برای تمیز شدن روی پارچه مبل و عبا نمی‌مالند‌. کاربران دیگر نیز با نظرات متفاوت معتقدند وقتی مناظره‌ای صورت می‌گیرد بازی کردن با گوشی و بی‌توجه بودن به صحبت‌های شخص گوینده، توهین و بی‌ادبی است.
جمعی از کاربران عنوان می‌کنند دور از ادب است که این چنین برای طعام عجله کنند، آن هم یک فرد روحانی که رفتارش بایستی سرمشق مردم باشد. جمعی دیگر با بیان این گمان می‌کردند این یک ویدئو طنز است نه واقعی، عنوان می‌کنند این شخص چگونه می‌تواند به بیت‌المال و مردم رحم کند.

View this post on Instagram

A post shared by فرزام (@farzam_ahmaddoost) on

برخی نیز عنوان می‌کنند در حالت خوش‌‌بینانه ایشان بدون سحری روزه گرفته‌اند و بعد از اذان مغرب با آغاز مناظره  افطار کردند. و گروه دیگری از کاربران با عصبانیت عنوان می‌کنند افرادی که کوچکترین آداب را نمی‌دانند امروز مهار کشور ایران را به دست گرفته‌اند و با همه ملاحظات نمی‌تواند حرکات ناشی از ضعف فرهنگی‌شان را پنهان کنند.

View this post on Instagram

A post shared by محمد حسین حیدری (@heydari_m_h) on

جلیل محبی نیز در چند توییت اینگونه نوشته‌اند:
«‏خلاصه من خرماش رو خوردم
شما فاتحش رو بخونید.
و اینکه خرما خوردن بنده را مطرح کردند تا اصل ‎مناظره با آقای ‎تاجزاده به حاشیه برود در حالیکه با این کار بازدید فیلم مناظره ظرف چند ساعت از ده هزار گذشت.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала