اخطار آمریکا به روسیه

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی آمریکا برای پرداخت بخشی از حق عضویت خود به سازمان بهداشت جهانی
آمادگی آمریکا برای پرداخت بخشی از حق عضویت خود به سازمان بهداشت جهانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا به خبرنگاران اعلام کرد روسیه به "زودی خواهد فهمید" که حمایت از نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا بدون مجازات نخواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، این دیپلمات آمریکایی گفت:" همانطور که چندین مقام دولت آمریکا خاطرنشان کردند ، روس ها به زودی می توانند متوجه شوند که ادامه حمایت آنها از مادورو دیگر برایشان بدون هزینه نخواهد بود. دیگران نیز که همچنان از وجود مادورو بهره مند می شوند یا از وی حمایت می کنند، باید این هشدار را در نظر بگیرند. بطور کلی  شما طی هفته های آینده گام هایی را خواهید دید که جدی بودن اهداف و مقاصد ما در رابطه با ونزوئلا را نشان خواهند داد."

سعی آمریکا در تغییر قدرت در ونزوئلا  - اسپوتنیک ایران
سعی آمریکا در تغییر قدرت در ونزوئلا

پیش از این ، رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری ایالات متحده گفته بود كه در صورت عدم تغییر سیاست "روس نفت" در رابطه ونزوئلا، آمریكا آماده است در آینده نزدیک تدابیری علیه این شرکت نفتی روسی اتخاذ كند.

یادآور می شود که ونزوئلا طی هفت ماه گذشته درگیر جنگ قدرت بین خوان گوایدو، رئیس جمهور خودخوانده و نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی بوده است.

خوان گوایدو خود را رئیس جمهور موقت نامیده و ایالات متحده و چند کشور دیگر وی را به رسمیت شناخته‌اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала