دانشجویان ایرانی بازگشته از چین در سلامت کامل هستند

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر دانشجویان ایرانی بازگشته از چین سلامت هستند
دانشجویان ایرانی بازگشته از چین سلامت هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که دانشجویانی ایرانی که از چین بازگردانده شده اند در سلامت کامل قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران گفت: دانشجویان بازگشته از شهر «ووهان» چین هم اکنون در سلامت کامل و در قرنطینه به سر می‌برند.

ورود ایرانیان مقیم چین به وطن + عکس  - اسپوتنیک ایران
ورود ایرانیان مقیم چین به وطن + عکس
وی ضمن اشاره به رسیدگی کامل به دانشجویان، اظهار داشت: علاوه بر امکانات کامل رفاهی یک اکیپ سلامت شامل پزشکان متخصص، کارشناسان بهداشت محیط،کارشناسان امور بیماری‌ها و کارشناسان اورژانس در محل قرنطینه مستقر هستند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونای جدید در سراسر کشور دیده نشده است.

رئیسی افزود: تمامی نیروهای بهداشت و سلامت در تمامی مبادی مرزی هوایی، زمینی و دریایی در حال کنترل بهداشتی ترددهای مرزی هستند.

گفتنی است که در 31 دسامبر 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری کروناویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، دهها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала