تساوی پرسپولیس و استقلال در شهرآورد تهران

CC BY 4.0 / IRNA / شهرآورد تهران
شهرآورد تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در شهرآورد نود و دوم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد به تساوی دست یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های پرسپولیس و استقلال تهران از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 57 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

گلهای تیم استقلال تهران را امیرارسلان مطهری در دقایق 24 و 52 و گل های تیم پرسپولیس تهران را علی علیپور در دقیقه 29 و بشار رسن در دقیقه 89 به ثمر رساندند.

در این بازی تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال جلال حسینی، محمد انصاری (محمد نادری)، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا (بشار رسن)، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی علیپور، کریستین اوساگوآنا (آنتونی استوکس) این بازی را آغاز کرد.

تیم استقلال تهران نیز با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی (آرش رضاوند) و ارسلان مطهری در این دیدار حاضر شدند.

قضاوت این دیدار حساس بر عهده بیژن حیدری، سعید علی‌نژادیان و سعید قاسمی بود.

پس از پایان این دیدار تیم پرسپولیس تهران با 41 امتیاز همچنان در رده نخست و تیم استقلال تهران با 33 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفتند.

گفتنی است که بازی رفت دو تیم با تک گل مهدی عبدی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس تهران به پایان رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала