تمامی ايرانيان ساکن ووهان چين به وطن بازگشتند

© REUTERS TV / China News Serviceتمامی ايرانيان ساکن ووهان چين به وطن بازگشتند
تمامی ايرانيان ساکن ووهان چين به وطن بازگشتند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشجویان و ایرانیان مقیم ووهان چین دقایقی پیش در سلامت کامل به سوی تهران پرواز کردند و سالم رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، سيد عباس موسوي در پيام توئيتر خود نوشت: "خدا را شاکریم که با تلاش مستمر همکاران ما در پکن و تهران، دانشجویان و هموطنان عزیز مقیم ووهان چین دقایقی پیش در سلامت کامل به سوی میهن پرواز کردند. از همکاری و هماهنگی نزدیک همه سازمانها و نهادها بویژه وزارت بهداشت و هواپیمایی ماهان و نیز دولت چین تشکر و قدردانی می کنیم". 

وزیر بهداشت ایران سعید نمکی در نامه ای خطاب به پیرحسین کولیوند رئيس اورژانس ایران درباره نحوه انتقال دانشجویان ایرانی که از منطقه ووهان چین به ایران بازمی‌گردند نوشت: « بدینوسیله مدیریت نقل و انتقال دانشجویان منطقه ووهان چین در کلیه امور مربوطه به جنابعالی محول می­‌گردد. در این راستا باید حتی­ الامکان مسافرین ورودی مستقیماً از پای پرواز به محل قرنطینه منتقل شوند. و هرگونه تماس و مواردی از قبیل استقبال خانواده­‌ها از این عزیزان به شدت جلوگیری گردد و موارد به نحو مقتضی به اطلاع عموم برسد.

از 4 فوریه، تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در چین به 414 نفر رسیده است، تعداد افراد آلوده  13552 نفر می باشد. علاوه بر چین، این بیماری در 23 کشور از جمله روسیه ثبت شده است. سازمان بهداشت جهانی شیوع بیماری کورونا ویروس را یک وضعیت اورژانس بین المللی در جهان تشخیص داده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала