تاریخ کاهش اپیدمی ابتلا به ویروس کرونا اعلام شد

© AP Photo / Mark Schiefelbeinتاریخ کاهش اپیدمی کورنا ویروس اعلام شد
تاریخ کاهش اپیدمی کورنا ویروس اعلام شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از تاریخ 21 فوریه به بعد، ابتلا به بیماری کرونا کاهش می یابد.

به گزارش اسپوتنیک، چن شی، کارشناس بهداشت عمومی دانشگاه ییل گفت: 21 فوریه می تواند در شیوع کرونا ویروس، که منجر به کشته شدن 425 نفر شده است به عنوان نقطه سقوط اعلام شود. زیرا پس از این تاریخ از مبتلایان به این ویروس کم می شود. 

ویروس کرونا فروشگاه سامسونگ در چین را تعطیل کرد - اسپوتنیک ایران
کرونا فروشگاه سامسونگ در چین را تعطیل کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکی نیوز، آخرین داده های رسمی نشان می دهد که روزانه 3235 مورد مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین چین آلوده شده اند، در مقایسه با روز گذشته 2829 مورد و تعداد کل بیماران از 20 هزار نفر فراتر رفته است. افزایش سریع تعداد مبتلایان به این بیماری بدان معنی است که این بیماری همه گیر به اوج خود رسیده است.

ژونگ نانشان، یک متخصص برجسته چینی در سندرم حاد تنفسی حاد گفت: شیوع این بیماری از تاریخ 12 تا 16 فوریه به اوج خود می رسد.

با این حال استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه ییل ​​گفت که کاهش اوج این بیماری در تاریخ 21 فوریه خواهد آمد.

به گفته وی ، تلاش های دولت چین برای مقابله با بیماری کرونا ویروس به کنترل شیوع این بیماری کمک کرد: توانایی اصلی تولید مثل این ویروس پس از قرنطینه شدن ووهان 30 درصد کاهش یافت.

سازمان بهداشت جهانی در پی سرایت ویروس کرونا به چندین کشور جهان وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرد، به جز دو مورد باقای آمار مرگ در اثر این بیماری به چین مربوط می شود. یک نفر در هنگ کنگ و دیگری نیز در فیلیپین در اثر ابتلا به این بیماری مرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала