واکنش کاربران به اتمام ساخت بیمارستان هزار تختی چین در مدت ده روز +ویدئو

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / CROPPED PHOTO / بیمارستان 100 تخته هسته ای ایران
بیمارستان 100 تخته هسته ای ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولین بیمارستان ویژه مبتلایان به کرونا در چین طی ده روز ساخته شد و آماده خدمات‌دهی به شهروندان می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ساخت بیمارستان جدید شهر ووهان که مقامات چین وعده آن را در مدت ۱۰ روز داده بودند به اتمام رسید و رسانه‌های دولتی چین در گزارشی اعلام کردند از دوشنبه سوم فوریه این بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی با ۱۴۰۰ کادر پزشکی به منظور درمان مبتلایان به کروناویروس بازگشایی خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین چینی‌ها معتقدند هر کشوری ممکن است با چنین بحرانی روبرو شود اما آیا توانایی مدیریت آن بحران را خواهد داشت؟! این کاربران تمرکز، اتحاد و تعهد چینی‌ها به مسئولیتی که می‌پذیرند را کاملا متفاوت با مردم سایر کشورها می‌دانند و معتقدند آنان به خوبی با کروناویروس مقابله خواهند کرد و آن را ریشه‌کن می‌کنند. گروهی از کاربران ساخت ده روزه این بیمارستان را با موارد بسیاری در کشور خود مقایسه می‌کنند و از تفاوت‌ها، سطحی‌نگری و بی‌مسئولیتی مدیران شکایت می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

اما برخی از کاربران معتقدند این یک بیمارستان صحرایی نظامی است که با قطعات از پیش تعیین شده ساخته شده که هر ارتشی توانایی ساخت آن را دارد و در واقع ساخت این بیمارستان باید کمتر از پنج روز زمان ببرد اما به شرایط زمینی که در آن ساخته می‌شود بستگی دارد؛ بنابراین جای تعریف و تمجیدی ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала