علائم ویروس کرونا در 20 نفر از شهروندان فرانسه

© REUTERS / THE CENTRAL HOSPITAL OF WUHAN علائم ویروس کرونا در 20 نفر از شهروندان فرانسه
علائم ویروس کرونا در 20 نفر از شهروندان فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علام بیماری ویروس کرونا در 20 نفر از شهروندان فرانسه که از چین به این کشور بازگردانده شده اند، به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنس بوزین، وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد؛ حدود 20 نفر از مسافرانی که از چین به این کشور بازگشته اند، بدلیل علائم ویروس کرونا تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتند.

 ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
ساخت داروی ترکیبی برای درمان کرونا ویروس

پیش از این گزارش شده بود که دومین هواپیمای فرانسوی، روز یکشنبه برای انتقال شهروندان این کشور از شهر ووهان چین در فرودگاه ایستر واقع در جنوب فرانسه به زمین نشست.

وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد که این هواپیما حامل 264 سرنشین از 30 کشور دنیا از جمله 64 شهروند فرانسه بوده است. که به مدت 14 روز در قرنطینه تحت مراقبت خواهند بود.

وی افزود: همچنین از مجموع این افراد 124 نفر به کشور های انتقال داده می شوند. پزشکان اعلام کردند که علائم احتمالی این بیماری را در 36 نفر دیده شده است، که 16 نفر آنها پس از معاینه و بررسی های مجدد به کشور های خود منتقل شدند و 20 نفر دیگر تحت مراقبت باقی ماندند.

مقامات چین 31 ماه دسامبر سال 2019، سازمان جهانی بهداشت را از شیوع نوع ناشناخته کروناویروس در شهر ووهان واقع در بخش مرکزی  کشور مطلع کردند. تا کنون 304 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در چین جان سپردند و حدود 14400 نفر به آن مبتلا شده‌اند.  حدود 100 نفر دیگر تقریبا در 20 کشور جهان خارج از چین به این ویروس مبتلا شده‌اند.

سازمان بهداشت جهانی وضعیت موجود در ارتباط با این اپیدمی را به عنوان وضعیت اضطراری جهانی عنوان کرد که براساس داده های اخیر دارای اهمیت بین المللی شناخته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала