ماجرای اخراج یهودیان بنیاد‌گرا از هواپیما به دلیل بوی بد

CC BY 2.0 / Masahiro Takagi / All Nippon Airways, Boeing 787-8 Dreamlinerماجرای اخراج یهودیان بنیاد‌گرا از هواپیما به دلیل بوی بد
ماجرای اخراج یهودیان بنیاد‌گرا از هواپیما به دلیل بوی بد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانواده یهودیان بنیادگرا با رفتار خصمانه خلبان شرکت هواپیمایی آمریکایی American Airlines روبرو شد که درخواست کرد اعضای این خانواده به خاطر گویا بوی بد از بدن آنها از هواپیما پیاده شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Times of Israel، این حادثه در شهر دیترویت رخ داده است. براساس خبر منتشره در نشریه اسرائیلی ، مهمانداران هواپیما از یهودا و جنی آدلر خواسته اند كه به همراه  دختر یک ساله و نیمه خود از هواپیما خارج شوند  زیرا خلبان با شکایت از بوی بد آنها  ، بر این امر اصرار دارد.

به نوبه خود ، این زوج گفتند که درست قبل از پرواز دوش گرفته اند و تأکید کردند که چنین شکایاتی از مسافران دیگر دریافت نکرده اند.

در نتیجه ، خانواده یهودی از پرواز خارج شده و در هتلی در نزدیکی فرودگاه اقامت گزیدند در حالی که هواپیما به همراه چمدان های آنها ، کالسکه و دیگر وسایل بچه شان پرواز کرده بود. حالا این یهودیان فقط می توانند در پرواز بعدی به مقصد خود بروند.

این زوج علیه شرکت هواپیمایی شکایت کرده  و آنرا به نژاد پرستی و اعمال تبعیض متهم کردند. در همین زمان ، شرکت هواپیمایی American Airlines  اعلام کرده از این طریق از آسایش مسافران دیگر مواظبت کرده است.

سال گذشته ، یک خانم مسافر آمریکایی را پس از تلاش برای بردن یک سنجاب به داخل هواپیما از سالن بیرون کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала