بکارگیری هوش مصنوعی در ارتش آمریکا

© Fotolia / Jimبکارگیری هوش مصنوعی در ارتش آمریکا
بکارگیری هوش مصنوعی در ارتش آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش آمریکا از هوش مصنوعی برای پیش بینی اقدامات "دشمن" خود استفاده خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Popular Mechanics، اجرای برنامه "کمک به تشخیص تهدید با تعاونی‌های تلفن همراه و سنسورهای خودمختار" (ATR-MCAS) به ارتش آمریکا اجازه می دهد تا اقدامات دشمن را با استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی پیش بینی کند.

 رعد و برق - اسپوتنیک ایران
وقوع رعد و برق با پیش‌بینی هوش مصنوعی

این مجله آمریکایی به عنوان نمونه به سناریوی احتمالی دفاع آمریکا در برابر تجاوز احتمالی روسیه به متحد ایالات متحده در ناتو استناد می‌کند. در این سناریو، هوش مصنوعی "به فرماندهی آمریکا در خصوص خطر قریب الوقوع" هشدار می‌دهد و در نتیجه از سردرگمی و "هرج و مرج جنگی" جلوگیری می‌شود و اجازه نمی‌دهد مدارک مبتنی بر "جمع آوری و آماده سازی روسیه برای حمله" از دست برود.

این نشریه یادآوری می کند که "ATR-MCAS" کنترل وسائل بدون سرنشین هوایی و زمینی را در سرتاسر منطقه جنگی برای ردیابی مداوم دشمن را فراهم می‌کند. به طور خاص، هواپیماهای بدون سرنشین سیستم‌های تسلیحات دشمن مانند تانک‌ها یا وسایل نقلیه جنگی پیاده نظام را شناسایی می‌کنند و سپس داده‌های دریافت شده را به سیستم های هوش مصنوعی منتقل می‌کنند. سپس سیستم های هوش مصنوعی اشیاء، موانع و تهدیدهای احتمالی را شناسایی، طبقه بندی و مکان یابی می‌کند و یک تصویر عملیاتی مشترک از منطقه نبرد ایجاد می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала