پذیرایی از فضانورد ایستگاه فضایی بین‌المللی با خرمای ایرانی +عکس، ویدئو

اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، هزاع علی المنصوری شهروند اماراتی ۲۵ سپتامبر به همراه دو فضانورد آمریکایی و روس از پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان راهی ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. او پس از بازگشت از ماموریتش در ایستگاه فضایی بین‌المللی و فرود با فرودگر سایوز خرما خواسته بود که روس‌ها برایش خرمای ایرانی بردند. این خبر با واکنش‌های کاربران ایرانی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری خلیج فارس (@pgnews_ir) on

کاربرانی با افتخار عنوان می‌کنند که نفوذ کالای ایرانی در بازار روسیه حقیقتی غیرقابل انکار است که بسیار ارزشمند بوده و این موضوع باعث احساس غرور و خرسندی ماست و از طرفی بسیار با ارزش‌تر از حضور فضانورد اماراتی در ایستگاه فضایی و سفر فضایی‌اش است چراکه او به جز پرداخت پول هیچ نقشی در برنامه‌ریزی و مدیریت این سفر نداشته است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه اینستاگرام سایت بیگ بنگ (@big.bangpage) on

اما کاربران دیگر به شدت عصبانی هستند و عنوان می‌کنند پیشرفت‌های فضایی و پرافتخار مربوط به کشورهای دیگر است و افتخار پذیرایی با خرمای ایرانی به ما رسیده است. این کاربران معتقدند خرما نیز همچون سایر کالاها صادر می‌شود و نه تنها نباید این موضوع چندان پررنگ باشد و به آن پرداخته شود، از آن جهت که از سایر کشورها در زمینه پیشرفت‌های علمی عقب هستیم جای تامل دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Bu salem (@m.binsaloom.86) on

کاربرانی نیز به نوع بسته‌بندی خرماهای صادراتی خرده می‌گیرند که سال‌هاست با همین بسته‌بندی به سایر کشورها صادر می‌شوند و پیشرفت چندانی نیز در این زمینه به چشم نمی‌خورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала