رونق کسب و کار تولید پرچم آمریکا و اسرائیل در ایران

© AFP 2023 / Atta Kenareرونق کسب و کار تولید پرچم آمریکا و اسرائیل در ایران
رونق کسب و کار تولید پرچم آمریکا و اسرائیل در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی رونق کسب و کار بزرگترین کارخانه تولید پرچم آمریکا و اسرائیل در ایران شد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز در گزارشی به تولید پرچم آمریکا، اسرائیل و انگلیس در ایران پرداخته است و مدعی شده است که در پی تشدید تنش در روابط ایران و آمریکا، کسب و کار بزرگترین کارخانه تولید پرچم در ایران رونق یافته است.

برگزاری تظاهرات مخالفت با جنگ آمریکا با ایران در سئول، واشنگتن و نیویورک  - اسپوتنیک ایران
برگزاری تظاهرات مخالفت با جنگ آمریکا با ایران در سئول، واشنگتن و نیویورک

بر اساس این گزارش در بزرگترین کارخانه تولید پرچم در ایران واقع در شهر "خمین" در جنوب غربی تهران، زنان و مردان جوان پرچم‌ها را با دست چاپ می‌کنند و سپس آنها را آویزان می‌کنند تا خشک شوند. این کارخانه در شلوغ‌ترین دوره‌های خود در هر ماه حدود 2000 پرچم ایالات متحده و اسرائیل و بیش از 1.5 میلیون فوت مربع پرچم در سال تولید می‌کند.

بنا به این گزارش در تظاهرات‌ها و اعتراضات تحت حمایت دولت در ایران، تظاهرات‌کنندگان عموما پرچم‌های اسرائیل، ایالات متحده و انگلیس را می‌سوزانند. رویترز می‌نویسد: "از نظر تندروها در ایران، "احساسات ضدآمریکایی" همواره یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است، و حاکمان روحانی ایران همچنان ایالات متحده را شیطان بزرگ معرفی می‌کنند."

گفتنی است که در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام "شهید سلیمانی" برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала