شورای نگهبان ایران طرح شفافیت تامین مالی فعالیت های انتخاباتی را تایید کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / شورای نگهبان ایران طرح شفافیت تامین مالی فعالیت های انتخاباتی را تایید کرد
شورای نگهبان ایران طرح شفافیت تامین مالی فعالیت های انتخاباتی را تایید کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی شورای نگهبان ایران اعلام کرد که طرح شفافیت تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در شورای نگهبان تایید شده است.

به گزارش اسپوتنیک عباسعلی کد خدایی، سخنگوی شورای نگهبان ایران در حساب کاربری خود در توئیتر از تایید طرح شفافیت تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در شورای نگهبان خبر داد.

عباسعلی کد خدایی اعلام کرد؛ طرح شفافیت تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته است. 

سخنگوی شورای نگهبان ایران نوشت: طرح شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیروز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و عدم مغایرت آن با شرع مقدس و قانون اساسی اعلام شد.

​پیش از این گزارش شده بود که طرح دوفوریتی شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران با تصویب 8 ماه باقی‌مانده آن در مجلس به تصویب نهایی رسید و برای ادامه روال قانون‌گذاری به شورای نگهبان فرستاده شده است.

طرح دو فوریتی استفساریه بند «ج» ماده (112) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها، لایحه اصلاح و تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و لایحه حمایت قضائی و بیمه ای از مأموران یگان حفاظت دستگاههای اجرائی از دیگر مصوبات اخیر مجلس بود که برای دریافت نظر شورای نگهبان به این شورا ارسال شد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала