سه تار نوازی گردشگر روسی در جزیره هرمز +ویدئو

اشتراک
اجرای قطعه بهار دلنشین توسط بانوی گردشگر روسی در جزیره هرمز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از سه تار نوازی یک گردشگر روسی در جزیره هرمز در فضای مجازی منتشر می‌شود که با استقبال و واکنش‌های مثبت کاربران همراه شده است. این خبر با عنوان گردشگر آلمانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود اما غالب کاربران می‌کنند این بانو توریست اهل روسیه است که با او گفت و گویی نیز داشته‌اند.
جزیره هرمز که از نقاط دیدنی و جاذبه‌های توریستی و گردشگری ایران محسوب می‌شود از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است. کاربران عنوان می‌کنند این بانوی نوازنده اهل روسیه چندین سال است که هر ساله به ایران سفر می‌کند و این بار به جزیره‌های توریستی جنوب ایران در خلیج فارس سفر کرده است و قطعه بهار دلنشین را با سه تار می‌نوازند که با موسیقی و اجرای بسیار زیبایی که دارد فضای این جزیره را دلنشین‌‌تر کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران بسیاری این بانو را تحسین می‌کنند که اینگونه زیبا در جزیره هرمز قطعه‌ای خاطره‌انگیز را می‌نوازد. آنها موسیقی را زبان واحد ملت‌ها می‌دانند و عنوان می‌کنند هنر مرز، فرهنگ و زبان نمی‌شناسد.

View this post on Instagram

A post shared by ⚘nay_nayb⚘ (@irannay_nayb) on

جمعی از کاربران حس و لباس زیبای این بانو را متفاوت و خاص می‌دانند و عقیده دارند ایران تمام فصل‌های سال میزبان گردشگران است. این کاربران معتقدند هر یک از ایرانیان در قبال شناخت ایران و فرهنگ و آداب و رسوم آن به جهانیان مسئول می‌باشند.

View this post on Instagram

A post shared by Admin by Negar Sh (@santor_music) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала