پسر دوم ملکه انگلستان، حاضر به همکاری با پلیس نیست

© REUTERS / CHRIS RADBURNپسر دوم ملکه انگلستان، حاضر به همکاری با پلیس نیست
پسر دوم ملکه انگلستان، حاضر به همکاری با پلیس نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع انگلیسی خبر از عدم همکاری شاهزاده اندرو، پسر دوم ملکه انگلیس، در پرونده رسوایی اخلاقی دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش، جفری برمن، دادستان ارشد ایالت منهتن آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که تیم او و پلیس فدرال آمریکا با وکیل شاهزاده اندرو تماس گرفته و تقاضای بازجویی کرده اند. اما تا این لحظه او هیچ‌گونه همکاری نکرده است. شاهزاده اندرو ملقب به دوک یورک و پسر دوم ملکه انگلیس آبان‌ماه گذشته در پی افزایش فشارها درباره رابطه او با جفری اپستین سرمایه‌دار آمریکایی متهم به کودک آزاری، از وظایف سلطنتی خود استعفا کرد.

جفری اپستین، سرمایه‌گذار ثروتمند اهل نیویورک که به افراد صاحب قدرت نزدیک بود ششم ژوئیه (15 تیر) برای بار دوم به اتهام گرداندن "یک شبکه وسیع" دختران نوجوان برای سوء استفاده جنسی دستگیر شد.

ملکه الیزابت - اسپوتنیک ایران
پیام تسلیت ملکه انگلیس به بازماندگان سانحه هوایی در ایران

پای پسر ملکه انگلیس زمانی به این پرونده کشیده شد که ویرجینیا جوفری (رابرتس) که هم‌اکنون 35 سال دارد، گفت؛ وقتی زیر سن قانونی بوده، شاهزاده اندرو وی را مورد آزار جنسی قرار داده است. او یکی از شاکی‌هایی بود که در دادگاهی در نیویورک از اپستین شکایت کرده بود. ویرجینیا جوفری گفته بود که جفری اپستین او را به عنوان یک "برده جنسی" نگه می‌داشته و درباره شاهزاده اندرو نیز افزوده بود: "او خودش می‌داند چه کار کرده است. "

شاهزاده اندرو آبان ماه گذشته در گفت وگو با بخش شبانگاهی خبر شبکه بی‌بی‌سی اتهام رابطه غیر اخلاقی با جوفری را رد کرد و گفت؛ بابت دوستی با جفری اپستین، متأسف نیست. کاخ سلطنتی باکینگهام پالاس به این اظهارات دادستان آمریکا واکنش نشان نداده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала