نگرانی ایرانیان و واکنش سلبریتی‌ها به ویروس کرونا +عکس، ویدئو

© AP Photo / Ahn Young-joonکرونا
کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران هشتگ ویروس کرونا را در فضای مجازی به راه انداختند تا ضمن اظهار نگرانی بتوانند برای پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به این بیماری گامی برداشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، با شیوع ویروس کرونا و مشاهده آن پس از چین در آمریکا و اروپا و موردی در عربستان، این موضوع به یکی از جدی‌ترین نگرانی‌های مردم ایران تبدیل شده است. با وجود اینکه رئیس اداره بیماری‌های وزارت بهداشت ایران با اطمینان اعلام کرد در کشور هیچ موردی از این بیماری مشاهده نشده است اما همچنان واکنش‌های اذهان عمومی و سلبریتی‌ها به این موضوع پابرجاست و واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی به چشم می‌خورد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от video_shoow (@video_shoow)

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند ویروس کرونا قبلا در ایران و در استان خوزستان کشته داده است و فردی که مبتلا بوده را پس از مرگ به شکل قرنطینه دفن کرده‌اند. این کاربران ضمن اظهار نگرانی عنوان می‌کنند بعید نیست این ویروس وارد کشور ایران شده باشد و مردم از آن بی‌اطلاع باشند. برخی از سلبریتی‌ها نیز به این موضوع واکنش نشان دادند. نعیمه نظام دوست در این رابطه نوشت: «ویروس کشنده و مرموز کرونا به تایلند رسید! از آنجایی که تایلند پایتخت فرهنگ و علم و دانش و اماکن تاریخی و آثار باستانی فراوانی داره و اتفاقا هموطنان عزیزمون هم عاشق علم اندوزی هستند و تو خیابان تایلند داد بزنی ممد ۵۰ نفر برمیگردن میگن جونم؟ میشه نتیجه گرفت که این ویروس از رگ گردن به ما نزدیک‌تره.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от TvPixy (@tvpixy)

علاوه بر این، کاربران بسیاری از نحوه‌ی معاینه مسافران در فرودگاه امام خمینی گلایه می‌کنند و معتقدند با دستگاه تب‌سنج نمی‌توان به بیماری شخص پی برد و از آن غم انگیزتر اینست که برخی از مسافران حاضر نیستند تحت معاینه قرار بگیرند و افراد مسئول این امر نیز لباس مخصوص به تن ندارند. کاربران نحوه‌ی معاینه مسافران وارد شده به کشور ایران را با کشور ترکیه مقایسه می‌کنند و به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от AhvazCity | اهوازسیتی (@ahwazcity1)

گروهی از کاربران امیدوارند مسئولین این موضوع را با جدیت تمام پیگیری کنند تا سلامتی هیچ یک از ایرانیان به خطر نیفتد. این کاربران عقیده دارند با توجه به اینکه این ویروس از خوردن خفاش به مردم چینی منتقل شده است و کره‌ی خاکی را درگیر این مسئله کرده است، عنوان می‌کنند نوع غذا خوردن انسان‌ها در آن سر دنیا به همدیگر مربوط می‌شود، پس نباید گفت هر جامعه مسائلش تنها به خودش مربوط است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от احمدرضا كاظمي (@ahmadreza.kazemi)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала