تجمع در مقابل وزارت خارجه در واکنش به سخنان ظریف

© Photo / Isnaتجمع در مقابل وزارت خارجه در واکنش به سخنان ظریف
تجمع در مقابل وزارت خارجه در واکنش به سخنان ظریف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در پی گفتگوی وزیر خارجه ایران با نشریه آلمانی اشپیگل تعدادی از معترضان با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در این تجمع که در برابر ساختمان وزارت امور  خارجه ایران بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار شد، شعارهایی علیه محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در نکوهش مذاکره با آمریکا بعد از ترور قاسم سلیمانی از سوی آمریکایی‌ها سر داده شد.

پاسخ فارسى ترامپ به شرط ظريف براى مذاكره - اسپوتنیک ایران
پاسخ فارسى ترامپ به شرط ظريف براى مذاكره

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی در انتقاد به سخنان ظریف، شعارهایی از جمله مرگ بر سازشکار، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، ظریف حیا کن، وزارت خارجه را رها کن، ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد، الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق سازشکار، نه سازش  نه تسلیم نبرد با آمریکا، حرف ما یک کلام انتقام انتقام، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، مذاکره با دشمن، خنجر زدن به میهن و ... سر دادند.

در همین حال، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های چند روز اخیر بدفهمی اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در گفت‌وگو با نشریه اشپیگل ابراز تاسف کرد که "برخی رسانه‌ها توئیت‌های فارسی دونالد ترامپ را منبع خود قرار داده‌اند".

وی تصریح کرد:" صحبت‌های آقای ظریف حرف تازه‌ای نبود چون سیاست اصولی جمهوری اسلامی را بیان کرد. این همان صحبتی است که مقام معظم رهبری، دولت و مقامات به عنوان یک حرف اصولی و اساسی همواره بیان کرده‌اند."

از طرف دیگر به گزارش ایرنا، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب اعلام کرد:" تشکل‌هایی که برای اعتراض به اظهارات وزیر خارجه در مقابل ساختمان وزارت امورخارجه فراخوان داده‌اند، هیچ درخواستی برای انجام این کار از کمیسیون ماده 10 نداشته و این تجمع بدون مجوز و غیرقانونی است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала