هواپیمای مسافربری تهران - ماهشهر از باند خارج شد + ویدئو

© AP Photo / Mohammad Zarei/ISNAخروج هواپیمای کاسپین ایرلاین از باند در ماهشهر ایران
خروج هواپیمای کاسپین ایرلاین از باند در ماهشهر ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیچ یک از مسافران هواپیما آسیبی ندیده و مصدومی نداشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « ایسنا»، فرماندار ماهشهر با تایید خبر خروج هواپیمای تهران- ماهشهر از باند از سلامت تمام مسافران پرواز هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر خبر داد.

محسن بیرانوند در در ادامه افزود:«این هواپیما صبح روز دوشنبه، 27 ژانویه، از تهران عازم ماهشهر بود که به دلیل نقص فنی نتوانست خود را روی باند، کنترل کند و از روی باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

این هواپیما عرض جاده را قطع کرده و در خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد. خدا را شکر این حادثه هیچ مصدومی نداشته است و تمام مسافران در سلامت هستند و مشکلی وجود ندارد. در حال حاضر نیز مسئولان مربوطه در حال انجام تمهیداتی برای خروج سوخت هواپیما هستند تا بتوانند هواپیما را هر چه سریع‌تر به باند فرودگاه برگردانند».

در همین رابطه یکی از کارکنان پتروشیمی که ‌از مسافران هواپیمای تهران- ماهشهر بود گفت:« هواپیما ساعت 6 و 42 دقیقه از تهران پرواز کرد و پذیرایی انجام شد و همه چیز خوب بود. نزدیک فرودگاه ماهشهر که رسیدیم من به مسافر کناری گفتم هواپیما حالت عادی برای نشستن ندارد. در همین حال هواپیما روی باند، ترمز وحشتناکی گرفت و از باند خارج شد. ‌به خاطر گل و لای ناشی از بارندگی شب گذشته ماهشهر، هواپیما از فنس عبور کرد و پس از عبور از فاصله 100 متری در وسط جاده متوقف‌ و درهای اضطراری باز شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от clip__hot 🇮🇷🎬official page🎬🇮🇷 (@clip__hot)

مهمانداران کمک کردند سریعتر مسافران از قسمت بال هواپیما خارج شوند چون سوخت هواپیما در حال ریختن بود و مسافران باید سریعتر هواپیما را ترک می‌کردند. شانسی که مسافران هواپیما آوردند آن بود که اتوبانی که در آن متوقف شد محل عبور و مرور اتوبوس های حامل کارکنان پتروشیمی و بندر امام خمینی است که در آن زمان خالی از تردد بود».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала