پزشکان نحوه جایگزین کردن ماهیچه با چربی را مشخص کردند

© Photo / Pixabayپزشکان نحوه جایگزین کردن ماهیچه با چربی را مشخص کردند
پزشکان نحوه جایگزین کردن ماهیچه با چربی را مشخص کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوال درباره چگونگی از دست دادن چربی و ساخت ماهیچه در ژانویه پس از تعطیلات سال نو و کریسمس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان تغذیه اسپانیایی نظریه ای را ارائه کردند که بر اساس آن می شود بدون تلاش های زیاد، ماهیچه را جایگزین چربی کرد.

دو متخصص تغذیه به نام های گیلرمو گومز ورا و نوریا مونتفولدا توصیه کردند که این کار را از طریق برنامه غذایی و ورزش انجام دهند. قدم اول انجام حرکات ورزشی است به مدت دو هفته و بعد از گذشت این زمان، در قدم دوم هنگامی که توده عضلانی کمی افزایش یافت، برنامه غذایی را تغییر دهید تا بدن شروع به سوزاندن چربی کند.

محصولات پروتئینی به طور سنتی باید پایه و اساس تغذیه باشند؛ آنها در رشد عضلات نقش دارند. اگر گیاهخوار هستید می توانید تخم مرغ، مرغ یا پنیر توفو استفاده کنید. اگر می خواهید ورزشهای قدرتی انجام دهید، پزشكان توصیه می كنند كه پیش از ورزش موز بخورید و بعد از آن ماست خالص بدون قند و افزودنی های دیگر بخورید.

همچنین، به کسانی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند توصیه می شود ماهی های دریایی، حبوبات، آجیل، روغن زیتون و آووکادو را در رژیم غذایی قرار دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала