قطاری منحصر بفرد با سقف و پنجره های شیشه‌ای در کانادا +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / TTstudioقطار اتمی
قطار اتمی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قطار گردشگری غرب به شرق کانادا با سقف و پنجره های شیشه ای که تاکنون در جهان بی سابقه بوده است و گردشگران را حسابی شگفت زده کرده است !

به گزارش اسپوتنیک، قطاری سرتاسری در کانادا وجود دارد که بوسیله آن می توان از تورنتو در شرق کانادا به ونکوور در غرب کانادا سفر کرد.

View this post on Instagram

A post shared by PathwayVisas Persian (@pathwayvisaspersian) on

مدت زمان مسافرت غرب تا شرق کانادا ۹۶ ساعت است که در حدود ۴ روز و مسافت ۴۶۰۰ کیلومتر می باشد. گفته شده است که صندلی های این قطار به عقب حرکت می کند تا کمی حالت خمیده به خود گیرد و مسافران می توانند به راحتی استراحت کنند. همچنین میهمانداران قطار در طول مسیر برای مسافران غذاهای خوشمزه تهیه می کنند.

View this post on Instagram

A post shared by وب سایت گردشگری سفربخیر (@safarbekhair) on

نکته قابل توجه و جالب این قطار این است که سقف قطار و بدنه آن از شیشه ساخته شده است و مسافران می توانند در طول سفر از طبیعت بکر و زیبای کانادا نهایت لذت را ببرند. همچنین پنجره های این قطار بسیار بزرگ تر از پنجره قطارهای معمولی است. مسافران در طول مسافرت، در ۳ شهر در هتلهای ۵ ستاره به مدت ۱۰ ساعت شب را به سر می کنند و پس از استراحت و صرف صبحانه، سر حال و سر زنده به قطار برای ادامه مسافرت مراجعت می کنند.

View this post on Instagram

A post shared by jafar (@japanahi) on

بسیاری از کاربران معتقدند که انگار این قطار در بهشت تردد میکند و خواهان مسافرت با این قطار هستند. عده‌ای دیگر از کاربران عنوان کردند که سفر در چنین شرایطی نه تنها جزو روزهای عمر انسان محسوب نمی شود بلکه بر عمر وی نیز می افزاید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала