دختر تکواندو کار ایرانی در نخستین کنفرانس مطبوعاتی در کشور آلمان +ویدئو

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevИранская таэквондистка Кимия Али-заде с бронзовой медалью на Олимпиаде-2016 в Рио-де-Жанейро
Иранская таэквондистка Кимия Али-заде с бронзовой медалью на Олимпиаде-2016 в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیمیا علیزاده در نخستین کنفرانس خبری پس از مهاجرت حضور یافت!

به گزارش اسپوتنیک، کیمیا علیزاده، دختر تکواندوکار ایرانی که به علت مهاجرت یکدفعه خود، تبدیل به سوژه‌ای داغ در شبکه های اجتماعی شده است، در نخستین کنفرانس مطبوعاتی در آلمان، از دلایل رفتن خود پرده برداشت.

View this post on Instagram

A post shared by 👑هفت رنگ👑 (@haft__rang) on

او از رسیدن به آرامش بعنوان دلیلی از دلایل رفتن خود از ایران صحبت کرد.
کیمیا علیزاده در این کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرده است که اکنون که متاهل است دوست دارد که زندگی با آرامش داشته باشد و در کنار انجام ورزش حرفه‌ای خود به اهداف ترسیم کرده در ذهن خود مانند مدال جهانی و مدال المپیک دست یابد.

View this post on Instagram

A post shared by video_shoow (@video_shoow) on

او با اشاره به اینکه به دلیل استرس‌های مهاجرت کمی از ورزش حرفه‌ای دور مانده است عنوان کرد که به محض مستقر شدن در شهری در آلمان به ورزش و تمرین ادامه خواهد داد. او همچنین عنوان کرد که فقط ۲۱ سال دارد و اگر به این المپیک نرسد حتما در المپیک‌های دیگر حضور خواهد یافت.
View this post on Instagram

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) on

بسیاری از کاربران پس از دیدن نخستین ویدئوی کیمیا علیزاده پس از ترک ایران، نظرهای متفاوتی را ثبت کردند.
بعضی از کاربران عنوان کردند که مسیر برای رشد این ورزشکار در خارج از کشور بازتر است و او می تواند راحت تر زندگی کند و به ورزش حرفه‌ای خود ادامه دهد. این دسته از کاربران، اقدام او را عاقلانه خواندند و برای او آرزوی موفقیت کردند. اما در مقابل، عده‌ای دیگر از کاربران معتقدند که ترک ایران با شرایط پناهندگی سبب پشیمانی او خواهد شد و کشورهای دیگر برای او دل نمی سوزانند. به گفته این دسته از کاربران، او پس از چند مدت زندگی در کشورهای خارجی با پشیمانی، دوباره به ایران بازمی گردد. آنها معتقدند که این بانوی ورزشکار به مدالی دست نخواهد یافت. به گفته آنها البته در صورت دست یافتن به هر مدالی دیگر برای ایرانی‌ها ارزشمند نخواهد بود.
گروهی از کاربران با اشاره به موهای بلند و پرپشت این بانوی ورزشکار عنوان کردند که او تا به حال این همه مو را چطور در روسری و کلاه پنهان می کرده است.
عده‌ای از کاربران نیز با اشاره به همسر کیمیا علیزاده که همه‌جا او را همراهی می کند، سئوال پرسیدند که شغل او در خارج از کشور چه خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала