اولین مورد درمان بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا

© AP Photo / Ahn Young-joonاولین مورد درمان بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا
اولین مورد درمان بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همزمان با اعتراف مقامات چین به درگذشت اولین بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا در خارج از شهر ووهان، همچنین خبر شفای کامل و بهبودی حال یک از افراد مبتلا به این بیماری هولناک منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک مرد 23 ساله چینی به نام هوانگ که به خاطر ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در مرکز مراقبت های ویژه بیمارستانی در شهر ووهان بستری بود، حالش خوب شده و بطور کامل درمان شده است.

این مرد جوان می گوید قبلاً آنقدر بیمار بود که نمی توانست حرکت کند و مجبور شده بودند ریه های وی را به دستگاه تنفس مصنوعی وصل کنند.

با این حال ، او اکنون کاملاً سالم است. هوانگ احیای سلامتی خود را با نیروی جوانی خود توضیح داده و می گوید همچنین خواهرش با مواظبت ها و  تلاش های خود خیلی به وی کمک کرده است.

روایت جدیدی درباره چگونگی شیوع نسل جدید ویروس مرگبار کرونا - اسپوتنیک ایران
روایت جدیدی درباره چگونگی شیوع نسل جدید ویروس مرگبار کرونا

یادآور می شود در پایان ماه دسامبر ، مقامات چین از شیوع ذات الریه با منشا ناشناخته در شهر ووهان این کشور خبر دادند. دیرتر کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده این بیماری نوع جدیدی از ویروس کرونا بوده است. براساس آخرین اطلاعات کمیته دولتی بهداشت چین ، تعداد موارد ابتلا به این بیماری در استانهای مختلف چین از 600 نفر فراتر رفته و  در 17 مورد این بیماری،  کشنده بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала