رفع مشکل محرومیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر رفع مشکل محرومیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا
رفع مشکل محرومیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با اعلام باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران، مشکل میزبانی نمایندگان ایران در آسیا برطرف شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای که امروز با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش ایران و انصاری‌فرد، خلیل‌زاده و حمیداوی مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با ویندسور جان دبیرکل AFC انجام شد، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان این کشور دفاع کند و با تایید AFC تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

امنیت، بهانه ای برای لغو میزبانی ایران در آسیا - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
امنیت، بهانه ای برای لغو میزبانی ایران در آسیا

همچنین مقرر شد دیدارهای دو تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی AFC خارج از ایران برگزار شود و تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی میزبان حریفان خود باشند.

باشگاه استقلال تهران نیز با انتشار خبری اعلام کرد؛ طبق توافقی مهمی که با AFC صورت گرفته، بازیهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران (استقلال و پرسپولیس)، اصفهان (سپاهان) و مشهد (شهرخودرو) برگزار خواهد شد.

همچنین گزارش شده که تیم ملی فوتبال ایران هم مشکلی برای میزبانی بازی‌های خود نخواهد داشت.

پییش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به حوادث اخیر در ایران و با این استدلال که ایران امنیت لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ندارد، میزبانی ایران را سلب و اعلام کرد که نمایندگان ایران مسابقات خود را برابر حریفان در یک کشور بیطرف برگزار خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала