شرکت دختر سردار سلیمانی در مراسم یادبود

© Sputnik / Mazyar Asadi ترور سپهبد سلیمانی
 ترور سپهبد سلیمانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در لبنان مراسم یادبودی به مناسبت ترور سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به رسانه‌های داخلی، زینب سلیمانی، در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی در جنوب بیروت برگزار شد،شرکت کرد.

دختر سردار شهید سلیمانی در مراسم یادبود لبنان در این‌باره گفت:« من به نام قاسم سلیمانی و ندای حق و دین پیش شما آمده‌ام. رزمندگان جنوب لبنان به ما شهامت دادند. دشمنان ما نمی‌خواهند که جوانان ما جسور باشند، اما شما نمی‌گذارید دشمنان به اهداف شوم خود برسند. دستان شهدای جبهه مقاومت به شمشیر ذوالفقار برنده‌ای تبدیل شده که به سمت دشمنان گرفته شده و می‌گوید که بُکشید، بُکشید، بُکشید تا دستان ما به ذوالفقاری برای یاری اسلام تبدیل شود.عشق حسینی شما و خون شهدای شما و عشق شما به انقلاب و شعار مرگ بر اسرائیل و جسارت شما و عزم و اراده مبارزان شما، اراده ما را دوچندان کرد».

در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام «شهید سلیمانی» برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала