پرواز هواپیماهای مسافربری روسیه به ایران ادامه دارد

© REUTERS / Maxim Shemetovهواپیما
هواپیما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خدمه هواپیماهای روسیه هیچگونه نکات منفی در کار سرویس حمل ونقل هوایی ایران مشاهده نمی‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، هواپیماهای مسافربری روسیه به پروازها در حریم هوایی ایران ادامه می‌دهند اما هنگام پرواز در حریم هوایی ایران احتیاط بخرج می‌دهند.

در سازمان حمل ونقل هوایی روسیه اعلام شد که جلسه کارگروه برگزار شد که به امنیت پروازهای شرکت های هواپیمایی روسیه به منطقه خاور نزدیک اختصاص داشت.

هواپیما در شرایط فورس ماژور هدف قرار گرفته است - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
هواپیما در شرایط فورس ماژور هدف قرار گرفته

در این جلسه اعلام شد که خدمه هواپیماهای مسافربری هنگام پرواز در حریم هوایی ایران هیچگونه نکته منفی در کار خدمات حمل ونقل هوایی ایران مشاهده نکردند اما این پروازها با احتیاط انجام می‌شوند. شرکت های هواپیمایی روسیه از حریم هوایی عراق برای پرواز استفاده نمی کنند».

الکساندر نرادکو رئیس سازمان حمل ونقل هوایی روسیه اعلام کرد که هر گونه تغییری در پروازها و وضعیت غیر استاندارد که در زمان صلح رخ نمی‌دهد باید به اطلاع سازمان مربوطه رسانده شود. سازمان حمل و نقل هوایی روسیه به نظارت بر اوضاع ادامه می‌دهد.

گفتنی است، هواپیمایی بین المللی بوئینگ 737 اوکراین در 8 ژانویه چند دقیقه پس از ترک فرودگاه تهران سقوط کرد. 176 نفر در این حادثه جان باختند. شهروندان افغانستان، آلمان، ایران، کانادا و اوکراین و همچنین شهروندان انگلیس و سوئد در این پرواز حضور داشتند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت سقوط این هواپیما را خطای انسانی ناشی از اشتباه گرفتن هواپیمای مسافربری به عنوان موشک اعلام کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала