تکرار قطعی گسترده برق و اینترنت در ونزوئلا

© Sputnik / Sergei Mamontovتکرار قطعی گسترده برق و اینترنت در ونزوئلا
تکرار قطعی گسترده برق و اینترنت در ونزوئلا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نت بلاکس، نهاد مدنی ناظر بر ترافیک جهانی اینترنت از تکرار قطعی گسترده برق و اینترنت در شمال و غرب ونزوئلا خبر داده و می گوید فقط کار نیمی از شبکه برق رسانی در 5 استان این کشور احیا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نت بلاکس در توییتر می نویسد : "در ساعت 20:00 به وقت محلی در برخی ایالت های ونزوئلا ، قطع برق جدی رخ داد که منجر به قطع اینترنت شد. اختلالات شدیدی در ایالت های تاچیر ، مریدا ، زولیا ، ماراکیبو و تروژیلو مشاهده می شود. این اختلالات همچنان ادامه دارد."

آخرین مورد مشابه 4 روز پیش رخ داد و 16 ایالت از 23 ایالت ونزوئلا را در برگرفت. تحلیلگران مستقل گفتند که دلایل قطع برق در ونزوئلا سرمایه گذاری کم در زیرساخت ها و استهلاک تجهیزات مربوطه است.

مادورو: ادامه سیاست آمریکا منجر به فاجعه می شود  - اسپوتنیک ایران
مادورو: ادامه سیاست آمریکا منجر به فاجعه می شود

پس از قطع برق تابستان در کاراکاس ، خورخه رودریگز وزیر ارتباطات و اطلاعات ونزوئلا گفت که قطع برق در سراسر کشور ناشی از "حمله الکترومغناطیسی" به سیستم تولید برق ونزوئلا از طریق نیروگاه های آبی بوده است.

در ماه مارس امسال  در نیروگاه آبی ال گوری در ایالت بولیوار،  بزرگترین نیروگاه ونزوئلا سانحه رخ داد که باعث خاموشی بی سابقه برق در این کشور شد که حداقل در  20 ایالت از 23 ایالت ونزوئلا را در بر گرفت. کار شرکتها و سازمان های دولتی در سراسر این کشور تقریباً یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала