هک اپل راحت تر می شود

© AFP 2023 / Mandy Chengهک اپل راحت تر می شود
هک اپل راحت تر می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اپل؛ پس از فشار اف بی آی، ایده رمزگذاری نهایی در آیکلود را انجام نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، اپل از برنامه های اضافه کردن رمزگذاری در فضای ذخیره آیکلود صرف نظر کرده است. این انصراف، هك كردن آیفون را تسهیل خواهد كرد و این شركت تصمیم گرفت پس از فشار اف بی آی، ایده رمزگذاری نهایی در آیکلود را انجام ندهد. 

فعالیت شرکت اپل برای توسعه فناوری ماهواره ای - اسپوتنیک ایران
فعالیت شرکت اپل برای توسعه فناوری ماهواره ای

این آژانس در ادامه افزود ، این شرکت برنامه ریزی کرده بود پس از دو سال رمزگذاری نهایی به سیستم آیکلود را اضافه کند. با این حال ، اف بی آی به شدت با این تصمیم مخالفت کرد.

از این طریق اپل در نظر داشت تا احتمال هک کردن آیفون و کسب اطلاعات در مورد دستگاه های مجرمان را پیچیده تر کند. پس از آنکه اف بی آی موضع خود را در مورد این موضوع بیان کرد و خواستار دادن اطلاعات به این سازمان شد، اپل اعلام نمود که برنامه های رمزنگاری را بر روی آیکلود اجرا نمی کند.

برخی بر این باورند که اپل به دنبال روش های جدید جهت بهبود اتصال بین دستگاه ها از طریق ارتباطات مستقیم ماهواره ای است. به طور دقیق تر، این کمپانی قصد دارد تا به وسیله تابش، داده ها را به دستگاه ها منتقل کرده و به این ترتیب از اپراتورهای موبایل بی نیاز شود. عده ای دیگر معتقدند که فعالیت های اخیر اپل به منظور ایجاد یک شبکه جدید از دستگاه ها یا شاید بهبود دقت و قابلیت ردیابی مکان صورت می گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала