واکنش وزیر جوان به کفش‌های لاکچری‌ خود+عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش کاربران نسبت به سورپرایز وزیر ارتباطات ایران
واکنش کاربران نسبت به سورپرایز  وزیر ارتباطات ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات در مورد کفش‌هایش که سوژه کاربران در فضای مجازی شده بود، توضیحاتی داد.

به گزارش اسپوتنیک، طی چند روز اخیر تصویر کفش‌های وزیر جوان در نماز جمعه این هفته به سرعت در صفحات اجتماعی منتشر و سوژه کاربران شد. کاربران با عنوان اینکه کفش‌های محمد جواد آذری جهرمی، چند صد دلار قیمت دارد و از چرم گراز است تصاویر آن را منتشر کرده و به شدت نسبت به آن واکنش نشان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by میبد سیتی Meybod_city (@meybod_city) on

و اما وزیر جوان در واکنش به کاربری که او نیز این موضوع را مطرح کرده بود، نوشت: «از شما چه پنهان، زیر سیصد هزار تومان خریدم، از دیشب که فهمیدم قیمت بالای ۳ میلیون روش گذاشتن، خیلی کیفم کوکه! دو میلیون هم بخرند؛ فروشنده‌ام. فقط ناراحتم چرا گفتن چرم گرازه تا کسی نخره!»

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند مشخص بود این کفش‌ها اصل نیستند اما مردم حق دارند حتی نسبت به چنین مسائلی نیز واکنش نشان دهند. برخی کاربران معتقدند غالب وزیران و کارمندان عالی رتبه از یک برند بسیار خوب ایرانی خرید می‌‌کنند که در صورت لزوم حق به جانب بگویند کالای ایرانی استفاده می‌کنند. کاربرانی نیز کفش‌‌های وزیر جوان را با پای برهنه کودکان در روستاهای دور افتاده مقایسه می‌کنند و عقیده دارند همه‌ی مقامات ایرانی و خانواده‌هایشان زندگی لاکچری دارند اما تظاهر به ساده زیستی می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала