سپهبد سلیمانی دشمن را آواره کرده بود

© Sputnik / Mazyar Asadi سپهبد سلیمانی
 سپهبد سلیمانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه: «شهید سلیمانی» برای دشمن خطرناک تر از گذشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، فرمانده کل سپاه اعلام کرد که «شهید سلیمانی»برای دشمن خطرناک تر از گذشته است. او دشمن را آواره و سرگردان کرده بود.

وی در ادامه گفت:« همگان به وضوح مشاهده کردند که این سردار بزرگ با شهادت خود موج وحرکتی بی نظیررا نه تنها در ایران اسلامی بلکه در میان امت اسلام و سایر ملت ها ایجاد کرد.شهید سلیمانی زنده‌تر از قاسم سلیمانی و برای دشمن خطرناک تر از گذشته است.

سرکشی دولت آمریکا و ترور قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
سرکشی دولت آمریکا و ترور قاسم سلیمانی

سردارشهید قاسم سلیمانی انتقام خود را قبل از شهادت چندین بار از دشمن گرفته بود. این فرمانده مجاهد کسی بود که برای اولین بار در تاریخ، جبهه وسیعی را در بلاد اسلامی علیه دشمنان گشوده بود و امریکا و رژیم غاصب اسرائیل را فرسوده کرده بود.

این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت در لبنان، سوریه،عراق، افغانستان و در بلاد اسلامی قدرت ساخت و مخاطرات ناشناخته‌ای را برای دشمنان امت اسلامی ایجاد کرد.

تصور غلط دشمن این بود که اگر این سردار رشید سپاه اسلام را ترور کند ،ماجرا تمام خواهد شد. اما همگان دیدند خون این شهید والامقام و حضور 50 میلیونی مردم زیر تابوت وی، تمامی توطئه ها و ترفندهای شوم دشمن را بر باد داد و حرکت جدیدی را آغاز کرد.

امروز فرماندهانی با تجربه، مومن و عمیق با ضمیری روشن و آرمان‌های بزرگ ،راه حاج قاسم را ادامه می‌دهند. ما هم در کنار آنها هستیم و به طور قطع آمریکا و دشمنان امت اسلام را شکست خواهیم داد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала