تاکید لاریجانی به حمایت از تصمیم باشگاه های ایرانی

© AFP 2023 / Atta Kenareلاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد
لاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلش شورای اسلامی ایران به حمایت از تصمیم باشگاه های ایرانی نسبت به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در دیدار با وزیر ورزش و جوانان این کشور با اشاره به این که ایران کشوری امن و مقتدر است و نباید حقوق هواداران ورزش و فوتبال در آن نادیده گرفته شود، گفت: انتظار داریم رفتار مجامع بین المللی، جهانی و آسیایی نسبت به ورزش و فوتبال ایران بی طرفانه و مطابق منشورهای بین المللی باشد.

واکنش عراقچی به لغو میزبانی باشگاه‌های ایرانی در آسیا - اسپوتنیک ایران
واکنش عراقچی به لغو میزبانی باشگاه‌های ایرانی در آسیا

رییس مجلس شورای اسلامی ایران در این دیدار گفت: تیم‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی در آسیا و جهان  مورد توجه هستند و نام ایران در هر کجا برای آن مجموعه، اعتباری بزرگ است .

وی با اشاره به مسایل اخیر مربوط به باشگاه‌های ابران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مواضع درست باشگاه‌ها، فدراسیون و مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران برای حفظ حقوق ورزش، جوانان و فوتبال کشور مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است و امیدوارم با تدابیر و اقدامات قانونی و با حفظ منافع ملی، مشکل  پیش آمده به سرعت حل شود. 

وی ادامه داد: انتظار داریم رفتار مجامع بین المللی، جهانی و آسیایی نسبت به ورزش و فوتبال ایران بیطرفانه و مطابق منشورهای بین المللی باشد.

رییس مجلس تاکید کرد : ایران کشوری امن و مقتدر است و نباید حقوق  هواداران ورزش و فوتبال در آن نادیده گرفته شود.

شایان ذکر است که فدراسیون فوتبال ایران روز جمعه اعلام کرد که نامه‌ ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) دریافت کرده که بالاترین نهاد فوتبال آسیا به‌دلیل حوادث اخیر تصمیم گرفته امتیاز میزبانی را از چهار نماینده ایران (پرسپولیس، سپاهان اصفهان، استقلال و شهر خودرو مشهد) در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала