آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه را تحریم کرد

© AP Photo / Cliff Owenآمریکا یک فرمانده ارشد سپاه را تحریم کرد
آمریکا یک فرمانده ارشد سپاه را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران از تحریم یکی از فرماندهان ارشد سپاه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، برایان هوک، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران در یک جلسه مطبوعاتی در واشنگتن از تحریم حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان خبر داد.

هوک از تحریم ویزایی حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان به دلیل آن چه آن را "نقض حقوق بشر در ماهشهر در جریان اتفاقات اخیر در این شهر" می‌خواند، خبر داد.

هوک افزود که این نظامی ایرانی مسئول "قتل عام 148 ایرانی" درمانده در منطقه ماهشهر در نوامبر گذشته است. به گفته وی، وزارت امور خارجه آمریكا از طریق یك كانال ویژه بیش از 88 هزار توصیه از سوی مردم ایران برای قرار دادن افراد در لیست تحریم دریافت كرده است. این دیپلمات ارشد گفت: ما تمامی اطلاعاتی دریافتی از مردم ایران را بررسی می‌کنیم و همچنان مسئولان ایرانی بیشتری به دلیل نقض حقوق بشر پاسخگو خواهند بود.

هوک همچنین گفت که ایالات متحده "از سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان می خواهد تا به طور فعال با ایرانیان مشارکت کنند." وی افزود: دیدار با آنها ، گوش دادن به نگرانی‌های آنها و به اشتراک گذاشتن استراتژی و سیاست خارجی ما با آنها بسیار مهم است. این کار ادامه خواهد یافت. آینده ایران توسط ملت ایران تعیین می شود و نه ایالات متحده.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала