روش تخریب روسیه ظرف 15 دقیقه توسط آمریکا اعلام شد

© Photo / NASA روش تخریب روسیه ظرف 15 دقیقه توسط آمریکا اعلام شد
روش تخریب روسیه ظرف 15 دقیقه توسط آمریکا اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مزیت تکنولوژی و اقتصادی ایالات متحده می تواند نظامی سازی در فضا را تحقق بخشد، که روشی قابل اعتماد برای کاهش ارزش پتانسیل هسته ای روسیه و چین است.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین ماکینکو معاون مدیر مرکز تجزیه و تحلیل استراتژی ها و فن آوری های روسیه، به کارشناسی اعلام کرد: مزیت تکنولوژی و اقتصادی ایالات متحده می تواند نظامی سازی در فضا را تحقق بخشد، روشی قابل اعتماد برای کاهش ارزش پتانسیل هسته ای روسیه و چین است.

وی مزیت های واشنگتن در فضا را یکی از راه های غلبه بر "بن بست موقعیتی که در رابطه با ظهور (حملات هسته ای فرضی) ناشی از نابودی متقابل تضمین شده است" نامید.

ماکینکو گفت: من یقین دارم که اگر در طی سی سال سقوط اقتصادی در ایالات متحده آمریکا رخ ندهد، آنها قادر خواهند بود ده‌ ها سکو مجهز به اسلحه هسته ای هایپرسونیک به مدار خود بفرستند و بر روی خاک دشمن این سلاح ها را بفرستند و ظرف پانزده دقیقه قادر به از بین بردن آن باشند.

به گفته وی، روسیه به تنهایی نمی تواند با ایالات متحده مقابله کند، اگرچه احتمالاً، کشور ما قادر خواهد بود برای مدت بسیار طولانی صدمات غیرقابل قبول یا بسیار ملاحظه ای به ایالات متحده وارد کند.

در ماه ژانویه، 52 جنگنده نسل پنجم F-35A Lightning II 388 و 419 از نیروی هوایی ایالات متحده از پایگاه هوایی هیل در یوتا، "پیاده روی فیل" را انجام دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала