احتمال محرومیت انصراف دهندگان جشنواره فجر

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / احتمال محرومیت انصراف دهندگان جشنواره فجر
احتمال محرومیت انصراف دهندگان جشنواره فجر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران نسبت به انصراف برخی هنرمندان از حضور در جشنواره فجر واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، نصراله پژمان‌فر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون اظهار کرد: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

سی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود - اسپوتنیک ایران
انصراف مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فیلم فجر +ویدئو

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ایران افزود: همه کسانی که بخواهند در این آب و خاک به مردم وفادار باشند برای ما عزیز هستند و ما وظیفه داریم از آن‌ها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جو زده شده‌اند، ادامه داد: در این قضیه اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با کسی تعارف ندارند و مطمئنا این افراد نمی‌توانند در مقابل مردم ادامه مسیر دهند.

پژمان‌فر بیان کرد: در هفته آینده طرحی را به مجلس می‌بریم که در آن طرح برای هنرمندانی که قرار است با مردم نباشند و از فعالیت‌های هنری انصراف می‌دهند، محرومیت از فعالیت‌های هنری در جمهوری اسلامی ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این گونه نیست که این هنرمندان در برهه‌هایی در کنار مردم باشند و بنا به شرایط تغییر موضع دهند، اگر قرار است نباشند، همان بهتر که هیچ‌وقت نباشند.

شایان ذکر است که برخی از کارگردان ها، بازیگران و هنرمندان سینمای ایران پس حوادث اخیر در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی به دلیل اصابت غیر عمد موشک پدافند هوایی سپاه که منجر به کشته شدن تمامی سرنشینان هواپیما شده، با انتشار پیام هایی از شرکت در جشنواه فیلم فجر که هر ساله در ایان برگزار می شود، انصراف دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала