کلیپ جعلی منتسب به آتش گرفتن هواپیمای اکراینی +ویدئو

© Photo / A screenshot of the burning Aeroflot aircraft Sukhoi Superjet 100 in Sheremetyevo airportشجاعت زن روس در حادثه آتش گرفتن هواپیما
شجاعت زن روس در حادثه آتش گرفتن هواپیما  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کلیپ آتش گرفتن هواپیمای اکراینی مربوط به حادثه دیگری و به جهت بازی با احساسات مردم است!

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی منتسب به آتش گرفتن هواپيماى اوكراينى در لحظات آخر در شبكه هاى مجازى منتشر شده است که در واقع مربوط به آن واقعه نیست.

View this post on Instagram

A post shared by دردسرهای بزرگ (@big.chalenge) on

این کلیپ مربوط به آتش‌ گرفتن داخل هواپیماى سوخو ١٠٠ ايرفلوت در ماه مى سال ٢٠١٩، در لحظه فرود اضطرارى گرفته‌ شده است و ربطى به هواپيمايى اوكراين ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by clipsara (@clipsara_021) on

لازم به ذکر است که هواپیمای اکراینی بوسیله موشک سپاه منهدم و سپس سقوط کرده است و همه این اتفاقات بسیار سریع رخ داده و مجالی برای فیلمبرداری نبوده است. همچنین وقتی در این دسته از موارد همه افراد از بین می روند، قطعا تلفن همراهی نیز سالم نمی ماند که بتوان کلیپی از آن استخراج کرد.
عده‌ای از کاربران معتقدند که این دسته از کلیپ ها بازی با احساسات مردم است و برای پیدا کردن دنبال کننده عنوان عجیب و غریبی روی آن قرار می گیرد.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که درحالی که مردم در حالت روحی بدی قرار دارند و عزادار و داغدار هموطنان خود می باشند، از اخلاق به دور است که چنین کلیپ های جعلی دست به دست شود و تحریک احساسات کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала