بازتاب دیدار نخست وزیر کانادا با خانواده‌های جان‌باختگان پرواز کی‌یف+عکس، ویدئو

© AP Photo / Charles Krupaشباهت عجیب یک خواننده افغانی با نخست وزیر کانادا + ویدئو و عکس
شباهت عجیب یک خواننده افغانی با نخست وزیر کانادا + ویدئو و عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جاستین ترودو برای دلجویی از خانواده‌های قربانیان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی با آنان دیدار صمیمی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از «جاستین ترودو» که وی در خانه «شاهین مقدم» پدر «راستین مقدم» از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بر اثر اصابت اشتباهی موشک، برای همدردی حضور پیدا کرده است در فضای مجازی منتشر می‌شود. وی از پدر راستین پرسید وقتی قرار بود او بزرگ شود می‌خواست چکاره شود و پدر او پاسخ داده او می‌خواست «جاستین ترودو» بشود.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

۶۳ نفر از جان باختگان پرواز کی‌یف شهروند ایرانی کانادایی بودند. جاستین ترودو با شرکت در مراسم سوگواری، به جمع خانواده‌ها و دوستان ایرانیان ساکن کانادا پیوست تا با آنها ابراز همدردی کند، تسلیت گوید و از آنان دلجویی کند. این اتفاق بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by yasrebi_chista دکتر چیستایثربی (@yasrebi_chista) on

کاربران بسیاری برخورد صمیمانه «جاستین ترودو» را تحسین می‌کنند و از او تعریف و تمجید می‌کنند. آنها عنوان می‌کنند در حالی که ایران مقصر این اتفاق ناگوار است هیچ یک از مسئولین ایرانی حاضر به مصاحبه، توضیح یا عذرخواهی نیستند و تنها به تسلیت کتبی اکتفا کرده‌اند و مقایسه واکنش و رفتار نخست وزیر کانادا با مسئولین ایرانی که نه برای مردم توضیحی می‌دهند و نه از خانواده‌های قربانیان دلجویی می‌کنند، بسیار غم‌انگیز است و در این وضعیت باعث حسرت و غبطه خوردن می‌‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Takagasht Tour & Travel Co (@takagasht) on

برخی از کاربران نیز معتقدند اقدام «جاستین ترودو» یک شوآف است و او سیاستمداری باهوش است که قصد دیگری از ملاقات با خانواده‌های قربانیان داشته است. اما بسیاری از کاربران مخالف نظر این کاربران هستند و گذشته کاری او گواه بر صداقت او می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала