دریافت وام ازدواج برای ایرانی ها با تلفن همراه نیز امکان پذیر می باشد

Bride is waiting to get married
اشتراک
فرایند دریافت وام ازدواج برای زوجین ایرانی از شعب بانکی دارای پیچیدگی های خاصی است با این حال این امکان وجود خواهد داشت که انجام عملیات مربوط به وام ازدواج از طریق موبایل نیز انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، فرایند دریافت وام ازدواج برای زوجین ایرانی از شعب بانکی دارای پیچیدگی های خاصی است با این حال اعلام شده است که امکان دریافت و پرداخت وام ازدواج از طریق موبایل نیز فراهم شده است. برهمین اساس و به همین منظور ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی با هدف عدم مراجعه حضوری هموطنان به بانک و دریافت خدمات بانکی در هر ساعت از شبانه روز(24 ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان، صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تصمیم به ارائه خدمات بانکی از طریق بسترهای الکترونیکی در آینده‌ای نزدیک را دارد.

وام ازدواج در ایران افزایش یافت - اسپوتنیک ایران
وام ازدواج در ایران افزایش یافت

این موضوع به دلیل افزایش سرعت ارائه خدمات مورد استقبال عموم مردم بوده و منجر به رضایت مندی بیشتر مشتریان خواهد شد. به همین منظور در فاز نخست صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تصمیم به ارائه خدمات بانکی(شناسایی متقاضی)، ثبت درخواست و واریز تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از طریق اپلیکیشن موبایلی برای متقاضیان را دارد.

با توجه به تعداد محدود شعب بانک، خصوصا در شهرستان ها مزیت اول این پروژه برای مخاطبانی است که در فاصله دورتری از شعب بانک قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала