تماس‌های تلفنی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رایگان شد

© Fotolia / Georgejmclittleتماس‌های تلفنی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رایگان شد
تماس‌های تلفنی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رایگان شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مکالمه‌های درون شبکه تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، تا پایان روز چهارشنبه ، 15 ژانویه (25 دی ماه) رایگان است.

به گزارش اسپوتنیک  با استناد به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با هدف تسهیل ارتباطات و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان اهل استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل از آغاز بامداد 13 ژانویه (23 دی ماه)، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

در گزارش ایرانسل آمده است:« با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد».

​استان سیستان و بلوچستان 3 روز است که گرفتار سیلاب شده است.راه ارتباط 350 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان به علت سیلاب قطع شده است. در بارندگی های اخیر در 102 روستای جنوب استان، پل ها، تاسیسات برق و شبکه های آبرسانی به شدت آسیب دیده است.

در مجموع سه نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که یکی از این افراد در استان سیستان و بلوچستان غرق شده است. در استان هرمزگان نیز یک تن به علت غرق شدن در رودخانه و یک نفر به علت ریزش آوار در روستای حاجی آباد جان خود را از دست داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала