پوتین خطاب به اسد: ترامپ را به دمشق دعوت کن

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین خطاب به اسد: ترامپ را به دمشق دعوت کن
پوتین خطاب به اسد: ترامپ را به دمشق دعوت کن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در پاسخ به شوخی بشار اسد پیشنهاد کرد تا دونالد ترامپ به سوریه دعوت شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به بشار اسد، همتای سوری خود پیشنهاد کرد تا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به دمشق، پایتخت سوریه دعوت کند.

هدیه پوتین به دمشق - اسپوتنیک ایران
هدیه پوتین به دمشق

در هنگام حضور پوتین در سوریه بحث به سوی مسیر پیموده شده توسط پولس (از مهم‌ترین مبلغان مسیحیت و بنیانگذار الهیات و خداشناسی این آئین) به سمت دمشق کشیده شد و رئیس جمهور سوریه در این حین به شوخی گفت که اگر ترامپ نیز این مسیر را طی کند، او نیز به فردی نرمال تبدیل خواهد شد.

پوتین در پاسخ به این شوخی پیشنهاد دعوت از ترامپ به دمشق را داد و گفت که ترامپ از پس این راه برمی‌آید. بشار اسد نیز از این موضوع ابراز رضایت کرد و پوتین قول داد این دعوت را به رئیس جمهور آمریکا منتقل کند.

بنا به روایت پولساو در انجیل در یکی از سفرهایی وی در حدود سال ۳۱–۳۶ بعد از میلاد، در مسیر جاده دمشق، شبانگاه شخص عیسای مسیح بر وی ظاهر شد. مسیح او را به نام عبری اش خطاب نمود و این جمله را به وی گفت: شائول، شائول، چرا مرا آزار می‌رسانی؟ در ادامه مسیح شخصاً به او مأموریت داد تا سفیر خداوند برای غیر یهودیان باشد. مسی» همچنان به او گفت که بینایی اش را از دست خواهد داد و به او شخصی در مقصد راهش (دمشق) معرفی نمود تا به نزدش برود. پولس، شگفت زده از این اتفاق فرا طبیعی و در نابینایی کامل به آن شهر و ملاقات آن شخص ( مردی به نام حنانیا) می‌رود و سپس بینایی اش را بازمی‌یابد. بدین ترتیب، پولس آئین یهود را کنار گذاشت و به مسیحیت گروید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала