مسافر خوش شانس هواپیمای اکراینی نجات یافته از مرگ +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر برخورد دو هواپیما به یکدیگر در فرودگاه تل آویو + فیلم
برخورد دو هواپیما به یکدیگر در فرودگاه تل آویو + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد خوش شانسی که از پرواز اکراینی جا مانده بود، کیست؟

به گزارش اسپوتنیک، واحد شهبازی اهل گلستان و مدیر یک شرکت بازرگانی در اوکراین، مسافر خوش شانسی است که عمر او به دنیا بوده و از پرواز تهران به کیف جا مانده است.

View this post on Instagram

A post shared by jijo_gorgan (@jijo_gorgan) on

واحد شهبازی برای رسیدن به پرواز با سرعت در حال حرکت بود که خودروی او به علت سرعت غیرمجاز توسط پلیس راهور متوقف می شود. پس از استعلام پلیس راهور، با توجه به اینکه بدهی و خلافی خودرو بسیار زیاد بوده است، خودروی او در سوادکوه توقیف و به پارکینگ منتقل می شود و سبب می شود که این مسافر به پرواز نرسد.
واحد شهبازی طی مصاحبه ای اعلام کرده است که برای بررسی فعالیت حقوقی و حسابداری شرکت خود در سال نوی میلادی قرار بود با پرواز صبح به اوکراین پرواز کند که به دلیل توقیف خودرو به پرواز نرسید.

View this post on Instagram

A post shared by نازنازی 🙃 (@sanaz_ze67) on

این مسافر خوش شانس در کلیپی اعلام کرد که از این که زنده مانده احساس خاصی ندارد و قرار است در روزهای آینده با پرواز دیگری به اوکراین سفر کند. همچنین او با اشاره به سقوط این هواپیما و با بیان اینکه به تقدیر اعتقاد دارم و خدا را شاکرم افزود که اعتراضی به توقیف خودرو نداشتم و از قانون تبعیت کردم و دلخوری نداشتم و بدهی خودرو را پرداختم.
بسیاری از کاربران از این که مسافری در این پرواز زنده مانده است، ابراز خوشحالی کردند. بعضی از کاربران معتقدند که در این شرایط که بسیاری از خانواده‌ها داغدار عزیزانشان هستند، نباید از اینکه شانس با او یار بود به این شکل ابراز خوشحالی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала