صحبت های فوتسالیست ایرانی که مسافر هواپیمای مرگ نشد

© REUTERS / Soe Zeya Tunصحبت های فوتسالیست ایرانی که مسافرهواپیمای مرگ نشد
صحبت های فوتسالیست ایرانی که مسافرهواپیمای مرگ نشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیکن ایرانی تیم فوتسال کبه یونایتد فرانسه بلیت پرواز خود به کی یف را لغو کرد و مسافر هواپیمای مرگ نشد.

به گزارش اسپوتنیک، لژیونرفوتسال ایران که در تیم فوتسال "کبه یونایتد" فرانسه بازی می کند، با لغو سفر خود به اوکراین از سقوط هواپیما جان سالم به در برد.

فوتسالیستی که از سقوط هواپیما اوکراینی گریخت - اسپوتنیک ایران
فوتسالیستی که از سقوط هواپیما اوکراینی گریخت + عکس

پیمان سرلک، بازیکن ایرانی تیم فوتسال کبه یونایتد فرانسه که پرواز خود به اوکراین را لغو کرده بود گفت: من بلیت رفت و برگشت گرفته بودم که به فرانسه بازگردم و به تیم اضافه شوم، اما هفته گذشته به مدیران باشگاه گفتم چند هفته بیشتر در ایران می‌مانم و بلیت تهران-کی یف را لغو کردم، چون به مادرم قول داده بودم که او را به کربلا و مشهد ببرم که نتوانستیم به کربلا برویم، اما با هم به مشهد سفر می‌کنیم. به همین خاطر بلیتم را کنسل کردم و به اوکراین نرفتم، تا اینکه صبح روز چهارشنبه متوجه شدم این هواپیما سقوط کرده است.

صبح امروز ستادکل نیروهای مسلح ایران در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین اطلاعیه‌ای صادر کرد که خطای انسانی را عامل شلیک سامانه پدافندی به هواپیما و سقوط آن اعلام کرد.

گفتنی است که صبح روز چهارشنبه (18 دی ماه) یک فروند بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین با 176 سرنشین، اندکی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در پی این حادثه تمام سرنشینان این هواپیما جان خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала