واشنگتن پست: آمریکا قصد ترور یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس را داشت که ناموفق بود

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader واشنگتن پست: آمریکا همزمان با سردار سلیمانی قصد ترور یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس را داشت
واشنگتن پست: آمریکا همزمان با سردار سلیمانی قصد ترور یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس را داشت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه واشنگتن پست نوشت، آمریکا همزمان با ترور سردار سلیمانی قصد داشت یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس را ترور کند که موفق به انجام آن نشد.

به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست نوشت که ارتش آمریکا در روز ترور قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، تصمیم داشت یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس را در یمن ترور کند.

دختر سردار سلیمانی سلاح به دست در نماز جمعه کرمان + عکس - اسپوتنیک ایران
دختر سردار سلیمانی سلاح به دست در نماز جمعه کرمان + عکس

 از این روزنامه می نویسد، به گقته چهار تن از مقامات آمریکایی، حمله به عبدالرضا شهلایی، مسئول امور دارایی سپاه قدس ایران منجر به کشته شدن وی نشد.

به گفته منبع این خبر؛ اگر این عملیات به صورت موفق آمیز صورت می گرفت، در همان شب اعلام می شد. این منبع خاطر نشان کرد که ارتش آمریکا ممکن است در آینده همچنان برای ترور عبدالرضا شهلایی تلاش کند.

واشنگتن پست می نویسد که عملیات ناموفق علیه عبدالرضا شهلایی می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که آمریکا اقدامات گسترده ای علیه فرماندهان سپاه ایران انجام می دهد و بعید به نظر می رسد که هدف آنها تنها سردار سلیمانی بوده است.

به نقل از این نشریه، دولت آمریکا، عبدالرضا شهلایی به اقداماتی علیه آمریکایی ها و متحدان این کشور از جمله در کشور عراق در سال 2007 متهم می کند.

شایان ذکر است که بامداد جمعه سیزدهم دی ماه سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و برخی از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала