وزیر دفاع ایران: اقدامات بعدی متناسب با رفتار آمریکایی‌هاست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر دفاع ایران: اقدامات بعدی متناسب با رفتار آمریکایی‌هاست
وزیر دفاع ایران: اقدامات بعدی متناسب با رفتار آمریکایی‌هاست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اقدامات بعدی کشورش را متناسب با رفتار آمریکایی‌ها دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در خصوص حمله موشکی صبح امروز ایران به پایگاه عین الاسد در عراق اظهار داشت: اقدامات بعدی جمهوری اسلامی ایران متناسب با رفتار آمریکاهاست و استمرار پیدا خواهد کرد.

توئیت ظریف پس از حملات موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
توئیت ظریف پس از حملات موشکی ایران

وزیر دفاع ایران تصریح کرد: در همان ابتدا این موضوع مطرح شد که بایستی ملت ایران و نیروهای مسلح انتقام خون این شهید عزیز را بگیرند که در پیام رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا انتقام سخت آمد.

حاتمی افزود: با توجه به توانایی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و اراده‌ محکم و قاطعی که برای انتقام در جمهوری اسلامی ایران وجود داشت، این وعده صادق شب گذشته با شلیک ۱۰‌ها موشک از موشک‌های بومی کوتاه برد ساخت جمهوری اسلامی به دلیل فاصله‌ای که این اهداف با ما داشت، مورد استفاده قرار گرفت و یک پایگاه مهم آمریکایی را که طبق گفته خودشان، هزینه‌های زیادی برای آن انجام داده‌اند، برای اولین بار در تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم مورد اصابت قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران خاطرنشان کرد: آمریکایی ها یک جنایت انجام دادن، رییس جمهور آمریکا، دولت این کشور را تبدیل به یک دولت تروریستی کرد. چرا که او دستور ترور یک مقام نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران را در کشوری دیگر که میهمان بود به همراه میزبان، صادر کرد. در نتیجه من به کشورها توصیه کردم و گفتم که اگر در مقابل این کار جنایتکارانه آمریکا سکوت کنید، یا تایید آمیز حرف بزنید، مطمئن باشید این کارهای آن ها تعمیم پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала