وحشت دانش‌آموزان از ریزش سقف کلاس +ویدئو

© Fotolia / Christian Schwierاجبار دادگاه آلمان به شنای دختران مسلمان در یک استخر با پسران
اجبار دادگاه آلمان به شنای دختران مسلمان در یک استخر با پسران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سقف یکی از کلاس‌های مدرسه‌ای بسیار قدیمی در روستای راونگ بر سر دانش‌آموزان فرو ریخت که با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از وحشت دانش‌آموزان حاضر در کلاس درس مدرسه «شهید پور ولی» از ریزش سقف بر سرشان در فضای مجازی منتشر می‌شود که بازتاب‌های زیادی داشته است. این اتفاق به تازگی در راونگ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب در استان هرمزگان رخ داده است. دانش‌آموزان این کلاس، محصل مقطع ابتدایی بودند و این اتفاق موجب ترس و دلهره آنان شده است به گونه‌ای که برخی از آنها از شدت ترس گریه می‌کنند و این موضوع کاربران بسیاری را خشمگین کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

در این حادثه هیچ دانش‌آموزی آسیب ندیده است و سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان از بازسازی مدرسه «پور ولی» روستای و انتقال دانش‌آموزان به یک واحد آموزشی دیگر خبر داد.
کاربران ضمن اظهار تاسف از این حادثه، عنوان می‌کنند این نباید سرنوشت کودکان ایرانی باشد و از تماشای این ویدئو و دیدن کودکان بی‌گناه بهت زده، بسیار غمگین هستند. آنها با بیان این‌که مدرسه‌ای با عمر ۴۴ ساله و بازسازی نشده مکان مناسبی برای تحصیل کودکان نمی‌باشد، معتقدند این بی‌توجهی مسئولین مربوطه را می‌رساند و این اتفاق نمونه‌ی کوچکی از مدارس روستایی است که دانش‌آموزان با کمترین امکانات در حال تحصیل در چنین مکان‌هایی هستند.

View this post on Instagram

A post shared by گپ و گويش بندرعباسى (@gapebanderi) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند به جای فیلم گرفتن بهتر بود دانش‌آموزان را به سرعت از کلاس خارج کنند و محیط آرامی را برای آنان مهیا می‌کردند. اما بسیاری از کاربران خوشحال هستند که این فیلم تهیه شده و در فضای مجازی منتشر شده است تا زمینه کمک به این کودکان فراهم شود. عده‌ای از کاربران نیز معتقدند این موضوع همچنین از سوی کاربران باید پیگیری شود تا وضعیت دانش‌آموزان مشخص شود و پس از مدت کوتاهی به فراموشی سپرده نشوند.

View this post on Instagram

A post shared by آرشیو نشریات قدیمی ایران (@ghadimestan) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала