منابع آمریکایی از رهگیری حمله موشکی ایران، پیش از وقوع آن خبر دادند

© AP Photoمنابع آمریکایی از رهگیری حمله موشکی ایران، پیش از وقوع آن خبر دادند
منابع آمریکایی از رهگیری حمله موشکی ایران، پیش از وقوع آن خبر دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع آمریکایی از رهگیری حملات موشکی ایران پیش از حمله خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه خبری فاکس نیوز در روز چهارشنبه به نقل از منابع خود گزارش داد که نیروهای امنیتی ایالات متحده حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی این کشور در عراق را رهگیری کرده و به شهروندان خود واقع در این پایگاه ها هشدار داده بودند.

انتقال نظامیان آمریکایی زخمی‌شده در حمله موشکی ایران به تل‌آویو  - اسپوتنیک ایران
انتقال نظامیان آمریکایی زخمی‌شده در حمله موشکی ایران به تل‌آویو

در گزارش فاکس نیوز آمده است: " نیروهای ضد اطلاعات آمریکا پیش از حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکایی، مکالماتی را در ایران و عراق رهگیری کرده بودند و به شهروندان خود نسبت به حمله احتمالی ایران در ساعت 17:30 به وقت آمریکای شمالی (02:00 به وقت ایران) هشدارداده بودند."

چهارشنبه شب هشتم ژانویه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز عملیات تلافی جویانه برای قتل ژنرال قاسم سلیمانی که در منطقه فرودگاه بین المللی بغداد ترور شد خبر داد، تروری که واشنگتن مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

تهران موشک های زمین به زمین خود را در ساعات اولیه روز چهارشنبه به پایگاه های آمریکایی در غرب عراق و اربیل پرتاب کرده است. به گفته کانال تلویزیونی ایرانی پرس تی وی، حدود 80 نفر قربانی شدند، اما این اطلاعات در ایالات متحده تأیید نشده است. بنابراین، رهبر آمریكا دونالد ترامپ گفت كه "همه چیز درست است."

فاکس نیوز با استناد به منابع خود اعلام کرد که براساس اطلاعات اولیه، در بین آمریکایی ها تلفاتی وجود ندارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала