اهمیت سفر رئیس‌جمهوری روسیه به سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresensky سوریه
 سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور اسد: سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به سوریه اهمیت زیادی دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه خبری «المیادین»، مشاور اسد، دیدار پوتین و اسد را بخشی از پاسخ به ترور سردار سلیمانی دانست.

بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه گفت:« سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به سوریه اهمیت زیادی دارد. این سفر در راستای جشن گرفتن پیروزی و بازگشت امنیت به دمشق است.دمشق و تهران از دهه‌های قبل هم‌پیمان هستند و هماهنگی میان دو طرف وجود دارد و این هماهنگی در مراحل آتی افزایش خواهد یافت.

پوتین: همکاری روسیه و سوریه تروریست ها را نابود می کند - اسپوتنیک ایران
پوتین: همکاری روسیه و سوریه تروریست ها را نابود می کند

 تصمیم آزادی ادلب یک تصمیم نهایی است و ما نمی‌گذاریم این استان مرکز تروریست‌ها باشد. اسد و پوتین مصمم به نابودی تروریسم در ادلب هستند.دیدار پوتین و اسد در دمشق بخشی از پاسخ به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

چیزی که اسرائیل انتظار آن را نداشت تولد این محور از ایران، عراق، سوریه و لبنان بود و هرگز از این به بعد نمی‌تواند یکی از این کشورها را هدف قرار دهد و هدف قرار دادن این شهدا هدف قرار دادن این محور بود، تصمیم ترور سلیمانی یک تصمیم اسرائیلی بوده و به نفع مردم آمریکا نیست. من معتقدم که پاسخ به ترور سلیمانی بزرگتر از حد انتظار خواهد بود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала