پوتین در دمشق با اسد دیدار کرد

© Sputnik / Mikhael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در دمشق با اسد دیدار کرد
پوتین در دمشق با اسد دیدار کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه برای ملاقات با بشار اسد در دمشق حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار داشت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دمشق سفر کرد. از فرودگاه، ولادیمیر پوتین به سمت فرماندهی جمعی از نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در جمهوری عربی سوریه رهسپار شد و از خیابان‌های دمشق گذشت.

شایگو، پیام پوتین را به بشار اسد داد - اسپوتنیک ایران
شایگو، پیام پوتین را به بشار اسد تقدیم کرد

پسکوف افزود: در پست فرماندهی پوتین با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. رهبر دو کشور گزارش نظامیان در مورد وضعیت در مناطق مختلف کشور را شنیدند.

سخنگوی کرملین افزود: پس از آن مذاکرات دو جانبه بین هیات‌های روسیه و سوریه صورت گرفت. در حین صحبت با اسد، پوتین خاطرنشان كرد كه اکنون می توانیم با اطمینان بیان كنیم كه مسافت بسیار زیادی به منظور احیای دولت سوریه و تمامیت ارضی این كشور طی شده است. وی افزود: پوتین همچنین خاطرنشان کرد که در خیابان های دمشق با چشم غیر مسلح می توان نشانه‌هایی از زندگی احیا شده و آرام را دید.

پسکوف همچنین اظهار داشت که اسد به نوبه خود از پوتین برای این دیدار تشکر کرده است. رئیس جمهور سوریه از کمک روسیه و ارتش روسیه در مبارزه با تروریسم و احیای زندگی صلح آمیز در سوریه ابراز قدردانی کرد. پسکوف افزود: اسد همچنین به گرمی کریسمس را به پوتین و کل مردم روسیه تبریک گفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала