محک زدن جنبه فوتبالیست مشهور +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / PAUL ELLISFormer Manchester United and England footballer David Beckham poses on the pitch at Old Trafford in Manchester, north west England on October 6, 2015 ahead of a charity football match in aid of UNICEF
Former Manchester United and England footballer David Beckham poses on the pitch at Old Trafford in Manchester, north west England on October 6, 2015 ahead of a charity football match in aid of UNICEF - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیوید بکام، در مواجهه با یک شوخی جنبه خود را محک زد!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که شوخی با دیوید بکام، بازیکن سابق فوتبال انگلستان را به تصویر می کشد. این شوخی دو بخش دارد. در بخش اول مجری اعلام می کند که در حضور دیوید بکام، هنرنمایی های او را در عرصه فوتبال ببینیم. او که منتظر اتفاقات و تجربه های خوب فوتبالی خود بود، با افتضاحات خود روبرو می شود اما واکنش او در مواجهه با این صحنه ها، تکان دادن سر خود می باشد. در بخش دوم این شوخی که شبیه به دوربین مخفی است، مازیار جبرانی، کمدین معروف ایرانی ساکن آمریکا، در نقش سازنده مجسمه دیوید بکام وارد صحنه می شود و آفرینی می کند.

View this post on Instagram

A post shared by @cinemus_tv on

رونمایی مجسمه دیوید بکام انجام می شود اما با مجسمه ای روبرو می شویم که نه تنها اصلا شبیه این بازیکن فوتبال نیست بلکه به طور اغراق آمیزی زشت و بی قواره ساخته شده است.

View this post on Instagram

A post shared by davidbeckham family fan (@davidbeckhamfamily_fan) on

پس از رونمایی از این مجسمه، سازنده مجسمه به تعریف و تمجید از این مجسمه می پردازد و هر بار که دیوید بکام ایرادی از آن را مطرح می کند، مجسمه ساز می گوید که باید از زاویه دیگری به آن نگاه کنیم. در نهایت دیوید بکام که عصبانی شده است، می گوید که فرزندان او با دیدن این مجسمه گریه خواهند کرد. اما واکنش این بازیکن فوتبال سکوت و کمی اعتراض مودبانه است. در نهایت این مجسمه شکسته می شود و بکام عنوان می کند که مرا نجات دادید. سپس بکام متوجه این شوخی شده و می خندد.

View this post on Instagram

A post shared by معرفی بهترین های هر صنف (@behtarin_mod) on

بسیاری از کاربران معتقدند که با اینکه ساخت این مجسمه افتضاح است اما بکام بسیار مودبانه رفتار می کند. به گفته بسیاری از کاربران، این جنبه و ادب این بازیکن فوتبال را می رساند.
بعضی از کاربران نیز به بازی فوق العاده مازیار جبرانی اشاره می‌کنند که بسیار ماهرانه با بکام شوخی می کند. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که بکام یک جنتلمن واقعی است و در حفظ خونسردی خود در مواجهه با مجسمه آن را بیش از پیش به همگان اثبات کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала