ماجرای تلاش سلبریتی ها برای نجات جان جوان قاتل +عکس، ویدئو

© Fotolia / Anton Skopinاعدام قاتل زنجیره ای در چین
اعدام قاتل زنجیره ای در چین  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلبریتی ها برای نجات جان جوانی که مرتکب قتل شده است تلاش می کنند!

به گزارش اسپوتنیک، دختری به نام غزاله توسط پسری به نام آرمان به قتل رسیده است و برای جلوگیری از قصاص جوان قاتل، بسیاری از سلبریتی ها به حمایت از آرمان که حال جوانی تحصیل کرده است و از دیپلم تا فوق لیسانس را در زندان خوانده است، پرداختند.

 

View this post on Instagram

A post shared by رکنا (@rokna.news) on

احسان علیخانی، رامبد جوان، پرویز پرستویی و .... افرادی هستند که به حمایت از این جوان برخاستند و در این رابطه متن مشترکی را منتشر کردند‌. خانواده این جوان نیز نامه خداحافظی با پسرشان را در فضای مجازی منتشر کردند.

این اقدام سبب ناراحتی پدر و مادر مقتول می شود و آنها که حتی نتوانستند به جسد دخترشان دست یابند، به اعتراض نسبت به سلبریتی ها پرداختند.
گفته شده است که آرمان پس از مشاجره لفظی، غزاله را هل داده و او سرش به جایی خورده است، سپس با میله بارفیکس نیز چند ضربه به او زده است. سپس پیکر بی‌جان غزاله را داخل چمدان بزرگی قرار داده و بعد آن را به سطل زباله خیابان میرداماد انداخته است.

View this post on Instagram

A post shared by Ehsan Alikhani (@ehsanalikhani) on

پس از این اعتراض، سلبریتی ها موضع گیری یکسانی را در مقابل این دو خانواده انجام دادند و عنوان کردند که در کنار هر دو خانواده هستند.

View this post on Instagram

A post shared by 🌟🌟 کـلیــپــــرشیــــا 🌟🌟 (@clipersia) on

اما در هر حال والدین غزاله به هیچ عنوان حرکت سلبریتی ها را نپسندید و عنوان کردند که پسری که حتی محل پنهان کردن جسد را به آنان نگفته است چگونه لایق بخشش و بازگشت به جامعه است و خواستار اشد مجازات شدند.
آرمان چندبار در اظهاراتش مدعی شده است که این جنایت کار او نبوده است.
با این همه، اما همه مستندات و مدارک نشان می‌دهد که آرمان تنها متهم این پرونده و عامل مرگ دخترجوان بوده است.

View this post on Instagram

A post shared by دنیا مدنی (@doniamadaniii) on

اما در روز اعدام این اتفاق نیفتاد و مادر غزاله رضایت داد تا اعدام قاتل دخترش به مدت یک ماه به تعویق بیفتد.

View this post on Instagram

🙏🏻 ‏‎درخواست نجات آرمان . ‏‎پدرو مادر غزاله عزيز ، شما ۶ سال است که عزادارِ غزاله هستین ، دردی عمیق و جانکاه ، قابل درک نیست داغ شما ، حق با شماست حتما حق با شماست اما در این ساعتهای پایانی زندگی آرمان از شما پدر و مادر محترم و گرامی خواهش ميكنم و تفاضا ميكنم كه بزرگى كنيد به آرمان رحم کنید و او را به بزرگی خودتان ببخشيد ، صبح چهارشنبه ديگر آرمان نيست ، آرمان ٦ سال هر شب كابوس اعدام ديده در زندان ، هر شب مرده و زنده شده ، شما حق داريد اما او ١٨ ساله بوده و اشتباه كرده ، غلط كرده ولى ١٨ ساله بوده، در زندان از ديپلم تا فوق ليسانس درس خونده و ثابت كرده با رفتارش كه در صورت محبت و گذشت شما صلاحيت بازگشت به جامعه را دارد، من دو بار با شما حرف زدم و حسی در دلم گواهی می‌دهد بامداد چهارشنبه شما دلِ اعدام آرمان را ندارید ، چون در صدای شما جز درد رفتنِ غزاله ، مهربانی و گذشت هم بود ، الهی که رحم کنید و آرام‌تر شوید 🙏 . متن زير نامه خداحافظي پدر و مادر آرمان است ‏‎. ‏‎ . سلام دوستان و همراهان گرامی ‏‎دستبوس تک تک عزیزان همراه هستیم. ‏‎متاسفانه آرمان ما دیگر سحرگاه ۴ شنبه را نخواهید دید. ‏‎پسری که تا لحظه آخر کلمه ای درشتی نکرد و تا آخرین نگاه معصومیت خودش رو حفظ کرد. ‏‎او دیگر نخواهد بود و ما قراره آخرین دیدار رو باهاش داشته باشیم. ‏‎کدوم پدر ومادر میتونه تو چشم بچه اش نگاه کنه و بگه بابا خداحافظ، این آخرین نگاهه... این آخرین آغوشه، این آخرین بوسه هست، این آخرین لمسه و این آخرین حس نفس گرمته....کاشکی سهم آخر قسمت ما بود نه فرزندمون.... ‏‎این موقع است که ناباورانه پدر ومادر به پروردگارش میگه کاشکی فرزندمون تو سانحه میمرد نه ذره ذره، نه با انتظار ... ‏‎خدایا قسمت میدیم لبخند مصنوعی و تلخ آخرو موقع آخرین وداع با فرزند که تلخ ترین رخداد زندگی یک پدر و مادره نصیب هیچ کسی حتی بدترین بندگانت نکن.... ‏‎آرمانی منتظر ما باش... زود میام پیشت.... مامان کاترین بابا کامیار ‏‎((عزیزان در صورت تمایل انتشار دهید))

A post shared by دنیا مدنی (@doniamadaniii) on

کاربران واکنش های ضد و نقیضی را در شبکه های اجتماعی درج کردند. بسیاری از کاربران معتقدند که کسی لایق بخشش و بازگشت به جامعه است که قتل را بطور عمد انجام نداده باشد، نه اینکه پس از هل دادن دمقتول باز هم با میله بارفیکس به سر او ضربه بزند و سپس جسد او را در داخل سطل زباله بیندازد. این دسته از کاربران معتقدند که این شخص حتی با تحصیلات بالا، شرایط بازگشت به جامعه را ندارد.


در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران عنوان کردند که او جوانی خام و بی تجربه و کم سن بوده است که نتوانسته است احساسات خود را کنترل کند و دست به همچین کار احمقانه ای زده است.

بسیاری از کاربران نیز این سوال را پرسیده اند که چرا سلبریتی ها از میان جوانانی که هر روز اعدام می شوند، به حمایت از این جوان پرداخته اند.

کاربران بسیاری عنوان کردند که این ماجرا اینقدر غمگین است که حتی تقاضای بخشش نیز کار دشواری است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала