توضیحات مایکروسافت درباره قطع ساپورت ویندوز7

© Photo / Elekes AndorMicrosoft European HQ - Paris. France
Microsoft European HQ - Paris. France - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایکروسافت از روز 14 ژانویه پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز7 را قطع خواهد کرد و کاربران هفت روز برای تعویض سیستم عامل خود وقت خواهند داشت چون به روز رسانی ویندوز7 پایان یافته و دیگر سطح لازم امنیت برای این سیستم وجود نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی مایکروسافت در روسیه یادآوری کرد ویندوز 7 بیش از یک دهه پیش برای  سطح کاملاً متفاوتی از خطرات سایبری ساخته شده است. این سرویس مطبوعاتی خاطرنشان کرد ظهور فن آوری های جدید نیاز به تجدید نظر در سیستم عامل دارد ، بنابراین ، هنگام ایجاد نسخه دهم ویندوز ، محافظت در برابر تهدیدات سایبری جدید در درجه اول اهمیت قرار داشت.

مایکروسافت اعلام کرد حالا نیروهای خود رامعطوف  تکمیل و به روز رسانی ویندوز 10 خواهد نمود. این شرکت خاطرنشان کرد: در صورت عدم پشتیبانی ، امنیت ویندوز 7 مورد سوال قرار خواهد گرفت ، کاربران آن در معرض خطر تبدیل به "طعمه آسان" برای مجرمان سایبری قرار خواهند گرفت.

این شرکت همچنین به کاربران توصیه کرده رایانه های خود را در صورت کهنه بودن و عدم تطابق با مطالبات فعلی تعویض کنند زیرا نصب سیستم عامل جدید روی آنها احتمالاً باعث کاهش کارآیی آنها خواهد شد.

علاوه بر این ، طوری که مایکروسافت  متذکر می شود ، وسایل رایانه ای کهنه از ویژگی های اصلی امنیتی نسخه دهم ویندوز ، از جمله سیستم های تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت پشتیبانی نمی کنند.

طبق اعلام شرکت تحلیلی Net Applications ، در مارس 2019 ، ویندوز 7 بر روی 40 درصد از رایانه های شخصی رومیزی در سراسر جهان نصب شده است.

شرکت مایکروسافت در سال 1975 توسط بیل گیتس و پل آلن تأسیس شد. دفتر این شرکت در منطقه ردموند در ایالت واشنگتن مستقر است. این شرکت به تدوین نرم افزارها  از جمله سیستم عامل ویندوز اشتغال دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала