پیام سفیر ایران در روسیه درباره شهید شدن قاسم سلیمانی

© Photo / tasnimپیام سفیر ایران در روسیه درباره کشته شدن قاسم سلیمانی
پیام سفیر ایران در روسیه درباره کشته شدن قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کانال رسمی تلگرامی سفارت ایران در روسیه پیام کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در کانال رسمی تلگرامی سفارت ایران در روسیه در پی کشته شدن سردار قاسم سلیمانی، متن پیام کاظم جلالی، سفیر ایران در فدراسیون روسیه به شرح زیر نوشته شده است: 

جنایت وحشیانه و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن قاسم سلیمانی سردار بزرگ و پرافتخار اسلام که عمر خود را وقف مبارزه با تروریسم و برقراری صلح ، ثبات، دوستی و هم زیستی مسالمت آمیز در منطقه خاورمیانه نمود نشان داد آمریکا نه تنها تروریست پرور است بلکه خود نیز بزرگترین دولت ترویستی در جهان می باشد. زمان آن فرا رسیده تا صلح جویان، سازمانها و نهادهای بین المللی، منطقه ای و جهانی راه خود را از این رژیم قانون شکن و تروریست جدا کرده و با جرئت و قدرت به سیاستها و اقدامات جنگ افروزانه امریکا خاتمه دهند.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به همراه ابو مهدی مهندس، جانشین فرمانده الحشد الشعبی بامداد امروز درپی حمله موشکی بالگردهای آمریکایی کشته شدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به کشته شدن سردار قاسم سلیمانی را تایید کرد. در اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمده: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала